opdate: BÆ, grød og Århustur + billeder :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

minbaby

misslea skriver:

Hej Maja....

tusind tak!!!

Jaaah det er nemlig bare smadder hyggeligt at følge med I alle de andres skønne bebser også!

Og ja - jeg er simpelthen SÅÅ lykkelig for, at det ser ud til, at Wilmas mave er ved at være sig selv igen! Tænk at man kan blive SÅ glad for at se en "normal" lorteble.. hihi!!!

Og ja... jeg fatter simpelthen heller ikke, at hun ikke har reageret på alle de ble-skift og den lille røde mås!! Men nej.. tvært imod... hun ligger dér og griner og spjætter med arme og ben mens jeg nærmest har tårre i øjnene, fordi jeg synes, at det er SÅ synd.. hihi!!! Men heldigvis er det en lille uges tid siden, at mavsen begyndte at blive bedre og den røde numse forsvandt igen! Så nu er vi bare HELT ovenpå igen...!!

Håber det går rigtig fint med lille Lærke også!!!

Hej Lea

Det går også bare så godt her.  Lærke er noget af det nemmeste barn man kan tænke sig.

I slut januar kontaktede jeg SP da jeg ikke syntes lærke havde taget på. Var faktisk bange for hun havde tabt sig.

Det viste sig at være korrekt frygtet. Pigen havde tabt sig 300g siden jul. Tænk dig hun havde ikke grædt en eneste gang af sult. Hun havde hele perioden igennem været sit vanlige smilende grinende jeg. Så det kom noget bag på mig at det var så meget hun havde tabt sig.

Hun begyndte så at få flaske og 14 dage senere kom SP igen og kontrolvejede hende. Vægten sagde + 900g og hun var vokset 3 cm

Så hun har taget godt revance. Tror dælme de blander substral i de flasker

Vi gik igang med grød i mandags og det bliver SLUGT. Hun elsker det simpelthen. Vi er startet med hjemmelavet risgrød. Vi har ikke så travlt med at gi hende en masse forskelligt endnu, da hun skal være glutenfri sit første leveår, for at mindske risikoen for at hun udvikler glutenallergi. Da både jeg og hendes storesøster lider af det. Så vi har goood tid til at introducere nye madvarer.

Alt i alt så er Lærke en gave sendt fra himlen. Hun bringer såååå meget glæde og smil til hjemmet. Mine ældre piger på 13 og 15 ææælsker hende og nyder at pusle om hende. Så til tider er det ikke meget mor her får lov at se hende. Tænk sig at man ligefrem skal be om at få lov til at se sin babyHe He. Men hvor er det skønt de er glade ved hende.

Ja man kan virkelig blive helt syg efter en alm lorteble. Husker det tydeligt med min datter. Her viste det sig jo så bare at det var gluten. Lægerne troede det første år at det var mælk, da det er nemmere for kroppen at reagere på det end på melet(gluten)

Jeg slutter lige med et par billeder så du kan se Lærke musen.

Puha det var svært at vælge, så det blev lige til lidt mange. Undskylder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Leonora

hun er og blir altså en lækker mås....Wilma altså

Anmeld

18. februar 2011

Lou

Hun ser bare skøn og dejlig ud Wilma og så glad!!

Skønt at det går godt i jeres lille ny familie!! Følger jer lidt på sidelinien.

Kh Lou

Anmeld

18. februar 2011

misslea

Leonora skriver:

hun er og blir altså en lækker mås....Wilma altså

TAAAAK Louise!!! hihi.. det syn's vi vidst også

Anmeld

18. februar 2011

misslea

minbaby skriver:

Hej Lea

Det går også bare så godt her.  Lærke er noget af det nemmeste barn man kan tænke sig.

I slut januar kontaktede jeg SP da jeg ikke syntes lærke havde taget på. Var faktisk bange for hun havde tabt sig.

Det viste sig at være korrekt frygtet. Pigen havde tabt sig 300g siden jul. Tænk dig hun havde ikke grædt en eneste gang af sult. Hun havde hele perioden igennem været sit vanlige smilende grinende jeg. Så det kom noget bag på mig at det var så meget hun havde tabt sig.

Hun begyndte så at få flaske og 14 dage senere kom SP igen og kontrolvejede hende. Vægten sagde + 900g og hun var vokset 3 cm

Så hun har taget godt revance. Tror dælme de blander substral i de flasker

Vi gik igang med grød i mandags og det bliver SLUGT. Hun elsker det simpelthen. Vi er startet med hjemmelavet risgrød. Vi har ikke så travlt med at gi hende en masse forskelligt endnu, da hun skal være glutenfri sit første leveår, for at mindske risikoen for at hun udvikler glutenallergi. Da både jeg og hendes storesøster lider af det. Så vi har goood tid til at introducere nye madvarer.

Alt i alt så er Lærke en gave sendt fra himlen. Hun bringer såååå meget glæde og smil til hjemmet. Mine ældre piger på 13 og 15 ææælsker hende og nyder at pusle om hende. Så til tider er det ikke meget mor her får lov at se hende. Tænk sig at man ligefrem skal be om at få lov til at se sin babyHe He. Men hvor er det skønt de er glade ved hende.

Ja man kan virkelig blive helt syg efter en alm lorteble. Husker det tydeligt med min datter. Her viste det sig jo så bare at det var gluten. Lægerne troede det første år at det var mælk, da det er nemmere for kroppen at reagere på det end på melet(gluten)

Jeg slutter lige med et par billeder så du kan se Lærke musen.

Puha det var svært at vælge, så det blev lige til lidt mange. Undskylder

Guud hold da op ja... det var da også vildt!! Tænk hun ikke har givet udtryk for sult!!! Men iiigg hvor dejligt, at Lærke nu tager fint på igen...!!!

Ja puha.. gluten....!!! Kan godt forstå, at du er ekstra opmærksom så!! Og i princippet har de jo heller ikke brug for tusindvis af forskellige typer grød og mos i starten... så kan godt forstå, at du har valgt at starte forsigtigt ud

Og nøøøøj hvor ser hun bare SKØN ud altså!! Haps haps en lækker guldklump!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.