Hej alle jer derude….
Ja nu har Wilma rundet de 4 måneder (d.12. feb) og det er vidst ved at være på tide at opdatere en lille smule om alt det, der er foregået i det lille hjem!
Det er virkelig sket en masse, der har været mange spørgsmål (som vidst også er fremgået af mine utallige tråde…heheh), men ikke mindst, så er Wilma bare blevet en SÅ stor pige… sådan lige pludselig!!
Wilma begyndte jo at få ekstremt dårlig mave… ja faktisk så dårlig, at der kom gult vand ud af hende hver halve time… jøsses!!! Vi fik SP’en til at kigge på hende, og hun mente faktisk umiddelbart, at det kunne tyde på mælkeallergi (hun havde nemlig også noget rødt udslet på armene). Nårrrh men vi strøg jo af sted til lægen, som mente, at vi skulle forsøge os med Profylac OG at jeg selv undgik ALLE mælkeprodukter mens jeg stadig ammer! 
Status er nu efter 2½ uge: Det går SÅÅÅ godt! Wilma har afføring 1-2 gange om dagen nu (igår var der dog ingen…juhuuue) Det har været en anelse tyndt, men her til morgen vat det fuldstændig normal konsistens… FEDT!!!! Det er simpelthen SÅ skønt, at det ser ud til at være overstået… det har godt nok ikke været en sjov omgang!! Heldigvis er Wilma lavet af noget ekstraordinært…. For hun har hele vejen igennem været SÅ glad, smilende, grinende og snakkende… også selvom hun konstant blev skiftet, havde rød numse, og blev vækket om natten for at få skiftet ble!!! Hun er bare SEJ!!! 
Nårh… men samtidig begyndte vi så småt at introducere hende for GRØD-fænomenet!! Og YES YES… mors lille madøre var meget interesseret! Hun brugte de første 4-5 dage på at finde ud af teknikken, og derefter fik hun langsomt mere og mere indenbords! Nu hvor hun har fået grød i knap 2 uger, så spiser hun RIGTIG meget, og hun elsker det! Hun sidder med åben mund og laver utålmodige lyde, hvis mor ikke lige får proppet skeen i munden på hende i et tempo, der passer den lille dame…. Heheh!!!!! 

Så det er jo super skønt, at vi ret nemt fik Wilma til at synes om grød!! Jeg laver grøden selv – Boghvede og majsgrød! Nogle gange får hun lidt hjemmelavet mos ovenpå… men hun spiser det gerne uden! I dag er planen, at jeg skal lave kartoffel/gulerodsmos… så jeg er lidt spændt på, hvad min lille æde-dolk vil sige til det!!!
….og nåårh ja – så var vi jo en lille hyggelig familietur til Århus fra torsdag til søndag, og HALELUJA hvor var det bare verdens skønneste tur!! Wilma var en engel hele vejen igennem… og alle de bekymringer jeg havde haft: Kan hun nu få sovet til middag? Bliver hun kulret af alle de mennesker hele tiden? Bliver hun utryg af ikke at være hjemme i vandte omgivelser? Osv osv osv!!! Men neeeej…. Det gik over alle forventninger, og Wilma syntes bare, at det var toppen af poppen at være i Århus.. hihi!!!
Om lørdagen besøgte vi et vennepar i Grenå(jeg har faktisk lært Bolette at kende gennem baby.dk) og nøøøøj det var bare SÅÅÅ hyggeligt! Krestian og Bolette har den dejligste lille søn, Gustav på nøjagtig samme alder som Wilma), og det var da bare kærlighed fra første blik…hihi!!! Wilma var MEGET interesseret… - ja hun kunne faktisk ikke lade ham være!!! Hun hev i hans sokker, og fik fat i hans arme og hænder… og hun var bestemt meget fremme i skoene….
Nårh.. men det blev da noget af et indlæg….!
KORT FORTALT…. Så går det rigtig godt for Wilma og hendes forældre!