Kattekyllingen, 22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

jubiii søøde, tænkte faktisk på dig igår og der ikke snart kom nogle igen
Og wupti, så tænder jeg computeren og der er de. Dejligt.

Du vokser sååå fint, og de 5 kg det er da skønt smukke

Ihh hvor er det altså bare dejligt at ens forbillede bliver så smuk JEG VIL OGSÅ hehe

Hav en god dag smukke

Kram

Årh, det var sødt skrevet!!

Det er knapt 3 uger siden jeg sidst lagde billeder ind, så jo, det var på tide.. Men jeg har bare helt glemt at få dem taget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Hvor er du fin!! Og de 5 kg? Ork du, ved godt hvordan du har det med dem, men glæd dig over der stadig er folk der tager laaangt mere på!! Jeg havde også et ryk på vægten lige der mellem 20 og 25, men der voksede maven også meget. Og så stod det bare stille igen!

fra en hormonramt til en anden hormonramt!

Den hormonramte er knapt så hormonramt nu Og ja.. 5 kg... Det er sgu OK.. Bare det ikke mangedobler sig, så kan jeg vel være godt tilfreds

Må vi snart se din mave igen?

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

Milka skriver:

fantastisk 

Tak

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Så smuk og fin! Der sker da virkelig noget

Ja, der sker noget. Også inden i. Jeg tror krølfisen har haft planer om at komme ud gennem navlen idag

Anmeld

18. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

Ja, der sker noget. Også inden i. Jeg tror krølfisen har haft planer om at komme ud gennem navlen idag

hehe søødt
Mærkes det sådan eller?

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

hehe søødt
Mærkes det sådan eller?

Ja, den har rullet ryggen ud mod maveskindet idag. Lidt ligesom når man vender rygen til for at presse en meget tung dør op Jeg vil blive noget overrasket, hvis den kommer ud!

Anmeld

18. februar 2011

mamalicious

SÅ fin  en mave !! ............... den er lige til at få babykuller af

Anmeld

18. februar 2011

VIPpigen

Såååå smuk en mave.... Savner altså lidt maven når man ser en. Men hvor sidder den flot Og de 5 kg har du plantet...... HVOR

Anmeld

19. februar 2011

Bavianis

Ih, hvor er det bare en dejlig mave du har! Og så skønt med spark. Her er baby begyndt at gå fra at "sprælle" (sådan føltes det før), til nu at komme med enkelte, kraftfulde spark. Og ja - det er fantastisk at vågne op til om morgenen...

Og her er der også kommet 2 kg "over night"!

Jeg glæder mig til at se billeder af ny lejlighed!

Anmeld

22. februar 2011

otlitrom

VIPpigen skriver:

Såååå smuk en mave.... Savner altså lidt maven når man ser en. Men hvor sidder den flot Og de 5 kg har du plantet...... HVOR

Jeg tror de 5 kg er blevet til 10 her henover weekenden  Det vælter bare ind med ekstra vægt.. Nå, babe baby har det godt, så må jeg være glad!

Tusind tak for kompilmenterne. Har lige en af de gravid-dage hvor alt er uoverskueligt, så det var dejligt med nogle søde ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.