Kattekyllingen, 22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.408 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

otlitrom

Så er det vist længe siden jeg har lagt billeder ud. Der er også 35 andre ting der fylder mit hovede lige nu, så alt er lidt på stand by.

Jeg er 22+3 idag, og billederne er dugfriske og taget kl 6.30. Sig mig? Hvad laver jeg oppe på det tidspunkt, når jeg har fri? Nååårh ja, jeg er ramt af en periode med ualmindelig dårlig søvn Men også en periode, hvor der virkelig begynder at komme spark fra den lille, og det er alligevel dejligt at mærke kl. 5 om morgenen

Vægten har taget et stoooort ryk, og ligger på +4,5-5 kg Så NU går det stærkt! Jaja, jeg ved godt ca 5 kg måske ikke er meget, men når man tager 2 kg på, på måske 12 dage, så bliver jeg sgu en anelse "woooow, pause!".

Humøret er dejligt hormonelt, og det er ikke en god kombi med flytning, eksamen og dårlig søvn. Men alt i alt har vi det godt, trods min hud i ansigtet ligner en blanding mellem en teenagers og en god gang skægpest

3 billeder til de nysgerrige.. Og ja, jeg synes stadig træk-maven-ind-billeder er sjove

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

AnneBJ

Hvor er du fin!! Og de 5 kg? Ork du, ved godt hvordan du har det med dem, men glæd dig over der stadig er folk der tager laaangt mere på!! Jeg havde også et ryk på vægten lige der mellem 20 og 25, men der voksede maven også meget. Og så stod det bare stille igen!

fra en hormonramt til en anden hormonramt!

Anmeld

18. februar 2011

Milka

fantastisk 

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

skønne mavebilleder... wauuuw... men hold da fast er du allerede så langt i graviditeten, ja det må du jo være. sikke tiden dog flyver... men en dejlig babyhule du har...

Majbritt

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

twinboys skriver:

skønne mavebilleder... wauuuw... men hold da fast er du allerede så langt i graviditeten, ja det må du jo være. sikke tiden dog flyver... men en dejlig babyhule du har...

Majbritt

Ja, jeg må give andre ret. Efter uge 20 går det stærkt

Anmeld

18. februar 2011

Laulund87

Så smuk og fin! Der sker da virkelig noget

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

kitty skriver:

Ja, jeg må give andre ret. Efter uge 20 går det stærkt

jeps det gør det og især for mig... 5 uger efter uge 20 havde jeg mine drenge ude i det fri... Men det gik nu lidt for stærkt... smiler

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

twinboys skriver:

jeps det gør det og især for mig... 5 uger efter uge 20 havde jeg mine drenge ude i det fri... Men det gik nu lidt for stærkt... smiler

Jeg håber fisen vælger at blive liiiidt længere end dine drenge! Bare for en sikkerheds skyld..

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

kitty skriver:

Jeg håber fisen vælger at blive liiiidt længere end dine drenge! Bare for en sikkerheds skyld..

det håber jeg også

Anmeld

18. februar 2011

Kruse90

jubiii søøde, tænkte faktisk på dig igår og der ikke snart kom nogle igen
Og wupti, så tænder jeg computeren og der er de. Dejligt.

Du vokser sååå fint, og de 5 kg det er da skønt smukke

Ihh hvor er det altså bare dejligt at ens forbillede bliver så smuk JEG VIL OGSÅ hehe

Hav en god dag smukke

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.