Venindens NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Vi har det fint sammen, men vi bor desværre langt fra hinanden og mig og kæreste har ikke bil, så vi ses ikke så ofte.

Jamen det er da sjovt, og ved os begge er det første hold, så "kampen" er gået ind, for at give svigermor sit første barnebarn, hehe.

Haha hvor fedt  For mine forældres vedkommende er det første barnebarn, men da min kæreste har ældre søskende (9 og 12 år ældre) er det bare svigerfamiliens barnebarn nr. 5! hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Haha hvor fedt  For mine forældres vedkommende er det første barnebarn, men da min kæreste har ældre søskende (9 og 12 år ældre) er det bare svigerfamiliens barnebarn nr. 5! hehe

Jamen det er da fedt nok, også selvom det er det første, så er det jeres første, så i må jo fedte jer lidt ind, hehe. Min side af familie er en din/min familie, hvor min ældest "bror" har en og jeg er altså den yngste af 5 børn.

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Ihh hvor er det spændende  Kan bare mærke at jeg er SÅ følelsesladet for tiden!  hehe. Er så glad på alles vejne!

Jeg har tid til NF fredag d. 4/3 Så der er lige to uger endnu, men jeg synes faktisk at tiden er gået ret stærk ind til nu

Haha - det er skønt at være gravid med alle de hormoner ikke?

Uhh ja, det er jo lige om lidt så, så er du vel 13+2 ikke, når du bliver scannet?

Ja, tiden går faktisk okay hurtigt, synes dagene snegler sig afsted, men når jeg allerede nu har gennemført over 20% af graviditeten, ja så går det egentlig stærkt

Min læge fik lige gjort mig rundforvirret i går, da hun sagde, at min livmoder var vokset rigtig rigtig meget, så hvis det ikke var fordi jeg var blevet scannet, så ville hun være sikker på det var tvillinger, så bliver lidt spændende

Anmeld

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Haha - det er skønt at være gravid med alle de hormoner ikke?

Uhh ja, det er jo lige om lidt så, så er du vel 13+2 ikke, når du bliver scannet?

Ja, tiden går faktisk okay hurtigt, synes dagene snegler sig afsted, men når jeg allerede nu har gennemført over 20% af graviditeten, ja så går det egentlig stærkt

Min læge fik lige gjort mig rundforvirret i går, da hun sagde, at min livmoder var vokset rigtig rigtig meget, så hvis det ikke var fordi jeg var blevet scannet, så ville hun være sikker på det var tvillinger, så bliver lidt spændende

Hehe, ja det er utroligt hvordan de hormoner påvirker en på mange forskellige måder

Jah efter lægens termin vil jeg være 13+2 Men jeg har på fornemmelsen, at jeg bliver rykket lidt tilbage, da jeg har en cyklus på 30 dage normalt og tror (?!) at jeg har sen ÆL

Hvordan kan det være, at du har haft en scanning? Er det ikke super skønt? Bliver spændende at se hvor stor du bliver så  

Anmeld

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jamen det er da fedt nok, også selvom det er det første, så er det jeres første, så i må jo fedte jer lidt ind, hehe. Min side af familie er en din/min familie, hvor min ældest "bror" har en og jeg er altså den yngste af 5 børn.

Hvad mener du med din/min familie? Er sikker på vi kan fedte os lidt ind hos svigermor hehe

Anmeld

17. februar 2011

birthee

Katte87 skriver:

Ej hvor spændende! Er det en god veninde? Og en du tror du kan "bruge" i op- og nedture?
Hvordan kan det være, at hun skal have planlagt kejsersnit?

Det er en jeg snakker med hver uge... enten i telefon, på fb eller sms... Jeg har jo så en dreng i forvejen, men det er rart at have en der er så tæt på... hun bor 4 km fra mig...

Grunden til at hun skal have kejsersnit, er pga. hun har sclerose... de mener at hvis hun føder almindelig, så er der risiko for det fremkalder et anfald - og dermed sværere ved at nyde den første tid... og så er det bedre med kejsersnit... så er der håb om at hun kan amme den lille, så hun ikke skal starte på hendes medicin med det samme hun har født...

Anmeld

17. februar 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hvad mener du med din/min familie? Er sikker på vi kan fedte os lidt ind hos svigermor hehe

dine børn mine børn, så de har ingen fælles børn.

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Hehe, ja det er utroligt hvordan de hormoner påvirker en på mange forskellige måder

Jah efter lægens termin vil jeg være 13+2 Men jeg har på fornemmelsen, at jeg bliver rykket lidt tilbage, da jeg har en cyklus på 30 dage normalt og tror (?!) at jeg har sen ÆL

Hvordan kan det være, at du har haft en scanning? Er det ikke super skønt? Bliver spændende at se hvor stor du bliver så  

Ja, det er skønt og skræmmende på samme tid

Okay, det bliver spændende, hvor meget du bliver rykket så, men det er ligegyldigt, så længe den lille har det godt derinde

Det er fordi jeg mistede en spire i oktober, så fik vi en henvisning til en tryghedsscanning denne gang, så det var dejligt at se det lille hjerte blinke derudaf

Ja, kommer til at ligne en strandet hval til sommer

Anmeld

17. februar 2011

Betina_fra_Als

Katte87 skriver:

Hej piger
I dag var jeg med til min venindes nakkefoldsscanning - og hold da op hvor blev jeg rørt!

Jeg synes, det var så stort, at se den lille vende og dreje sig, sparke og slå. Fik helt kriller i maven og tænkte "det er jo mig om 2 uger" - og nu glæder jeg mig bare helt vildt!

Derudover blev hendes termin flyttet 4 dage, hvilket vil sige, at hun nu har termin 1 uge og 3 dage før mig  Det synes jeg alligevel er meget sjovt - og jeg håber og tror, at det bliver rigtig hyggeligt at have hinanden både gennem graviditet og efterfølgende.

Har i andre også veninder der har termin så tæt på jer?
Jah, jeg ville egentlig ikke andet med tråden - bare dele lidt ud af min boblende glæde  

Kram

Ja, min veninde og jeg har hver 2 børn, vores ældste er der 15 dage imellem, og mellem vores nr 2 er der 11 uger.

Alle 4 børn er tæt knyttet til hinanden, og jeg er til min veninde.

Vi ses rigtig mange gange i løbet af en månede, børnene leger godt sammen.

Så jeg er rigtig glad for min veninde :-)

Anmeld

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

birthee skriver:

Det er en jeg snakker med hver uge... enten i telefon, på fb eller sms... Jeg har jo så en dreng i forvejen, men det er rart at have en der er så tæt på... hun bor 4 km fra mig...

Grunden til at hun skal have kejsersnit, er pga. hun har sclerose... de mener at hvis hun føder almindelig, så er der risiko for det fremkalder et anfald - og dermed sværere ved at nyde den første tid... og så er det bedre med kejsersnit... så er der håb om at hun kan amme den lille, så hun ikke skal starte på hendes medicin med det samme hun har født...

Det lyder da rigtig dejligt!

Ahh ok, så kan jeg bedre forstå det. Der er selvfølgelig ingen grund til at risikere noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.