Venindens NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger
I dag var jeg med til min venindes nakkefoldsscanning - og hold da op hvor blev jeg rørt!

Jeg synes, det var så stort, at se den lille vende og dreje sig, sparke og slå. Fik helt kriller i maven og tænkte "det er jo mig om 2 uger" - og nu glæder jeg mig bare helt vildt!

Derudover blev hendes termin flyttet 4 dage, hvilket vil sige, at hun nu har termin 1 uge og 3 dage før mig  Det synes jeg alligevel er meget sjovt - og jeg håber og tror, at det bliver rigtig hyggeligt at have hinanden både gennem graviditet og efterfølgende.

Har i andre også veninder der har termin så tæt på jer?
Jah, jeg ville egentlig ikke andet med tråden - bare dele lidt ud af min boblende glæde  

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Maalene

Sikke en fantastisk oplevelse

Og hvor er det bare fedt at I kan følges ad, det er da helt kanon

Bliver spændende, når det bliver din tur - glæder mig til en update om 2 uger efter en vellykket scanning

Anmeld

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Sikke en fantastisk oplevelse

Og hvor er det bare fedt at I kan følges ad, det er da helt kanon

Bliver spændende, når det bliver din tur - glæder mig til en update om 2 uger efter en vellykket scanning

Hehe ja, jeg håber og satser også meget på snart at kunne fortælle min egen gode historie (7 9 13 &nbsp

Hvad med dig, har du fået tid til NF?!

Anmeld

17. februar 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hej piger
I dag var jeg med til min venindes nakkefoldsscanning - og hold da op hvor blev jeg rørt!

Jeg synes, det var så stort, at se den lille vende og dreje sig, sparke og slå. Fik helt kriller i maven og tænkte "det er jo mig om 2 uger" - og nu glæder jeg mig bare helt vildt!

Derudover blev hendes termin flyttet 4 dage, hvilket vil sige, at hun nu har termin 1 uge og 3 dage før mig  Det synes jeg alligevel er meget sjovt - og jeg håber og tror, at det bliver rigtig hyggeligt at have hinanden både gennem graviditet og efterfølgende.

Har i andre også veninder der har termin så tæt på jer?
Jah, jeg ville egentlig ikke andet med tråden - bare dele lidt ud af min boblende glæde  

Kram

Jamen det er da dejligt, hehe.

Ja min svigerinde har termin 5 dage før mig, så det kunne da være sjovt, hvis hun bliver sat lidt senere, når hun skal til NF.

Anmeld

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jamen det er da dejligt, hehe.

Ja min svigerinde har termin 5 dage før mig, så det kunne da være sjovt, hvis hun bliver sat lidt senere, når hun skal til NF.

Har du det godt med din svigerinde? For så er det jo også bare kanon! Synes det er lidt sjovt når man lige pludselig har termin så tæt på hinanden.

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Hehe ja, jeg håber og satser også meget på snart at kunne fortælle min egen gode historie (7 9 13 &nbsp

Hvad med dig, har du fået tid til NF?!

Kan jeg virkelig godt forstå

Nej, ikke endnu, men fik lavet vandrejournal i går, så mon ikke sygehuset har fået den i dag eller i morgen, og jeg så får brev om en tid engang i næste uge

Hvornår skal du afsted til NF?

Anmeld

17. februar 2011

birthee

Det bliver da spændende når det bliver din tur!!! Jeg har en meget nær veninde der har termin den 2. april, hvor jeg har den 6. april... Hun skal så have planlagt kejsersnit, så hun vil jo komme til at føde de der 10 dages tid før... men det satser jeg nu også på, eftersom baby er skønnet til 2100 gram idag, med 7 uger tilbage...

Anmeld

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå

Nej, ikke endnu, men fik lavet vandrejournal i går, så mon ikke sygehuset har fået den i dag eller i morgen, og jeg så får brev om en tid engang i næste uge

Hvornår skal du afsted til NF?

Ihh hvor er det spændende  Kan bare mærke at jeg er SÅ følelsesladet for tiden!  hehe. Er så glad på alles vejne!

Jeg har tid til NF fredag d. 4/3 Så der er lige to uger endnu, men jeg synes faktisk at tiden er gået ret stærk ind til nu

Anmeld

17. februar 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Har du det godt med din svigerinde? For så er det jo også bare kanon! Synes det er lidt sjovt når man lige pludselig har termin så tæt på hinanden.

Vi har det fint sammen, men vi bor desværre langt fra hinanden og mig og kæreste har ikke bil, så vi ses ikke så ofte.

Jamen det er da sjovt, og ved os begge er det første hold, så "kampen" er gået ind, for at give svigermor sit første barnebarn, hehe.

Anmeld

17. februar 2011

Ka+Ma=Be

birthee skriver:

Det bliver da spændende når det bliver din tur!!! Jeg har en meget nær veninde der har termin den 2. april, hvor jeg har den 6. april... Hun skal så have planlagt kejsersnit, så hun vil jo komme til at føde de der 10 dages tid før... men det satser jeg nu også på, eftersom baby er skønnet til 2100 gram idag, med 7 uger tilbage...

Ej hvor spændende! Er det en god veninde? Og en du tror du kan "bruge" i op- og nedture?
Hvordan kan det være, at hun skal have planlagt kejsersnit?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.