Jonte - mit vuggestuebarn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Rosa

lotchen skriver:

Jonte - dagens helt i skysovs

Du er en snut!!! Det er lige hvad han er!!! Og nu sover han igen og der er lassagne i ovnen - oh happy day 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

2babygirls

Rosa skriver:

Jeg hyler lidt nu... Tusind tak for jeres altid så kærlige støtte!!!  Åhh, jeg glæder mig til at være mit sædvanlige ikke-hylende selv igen 

Det er vist sundt at få vrælet lidt en gang i mellem... Har så sent som idag tudet fordi Madeleine har fået hård mave pga grød opstart

Håber snart hendes bæ er mere lind igen, så hun ikke skal være så ulykkelig.

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

Det er vist sundt at få vrælet lidt en gang i mellem... Har så sent som idag tudet fordi Madeleine har fået hård mave pga grød opstart

Håber snart hendes bæ er mere lind igen, så hun ikke skal være så ulykkelig.

Ja, jeg gruer virkelig for de sygdomme der kommer, som jeg sikkert ikke engang kender navnene på endnu  Min største frygt er øjenbetændelse - jeg KAN ikke bære at se småbørn med det. Og gæt hvad der florerer i vores vugger pt? 

Rigtig god bedring med dit lille purløg 

Anmeld

17. februar 2011

Mor til L&S

Fantastisk læsning - grinede godt nok over det med duplomanden

Dejligt at læse det gik så fint.. Sej gut i har

Anmeld

17. februar 2011

klmf

Rosa skriver:

Du er en snut!!! Det er lige hvad han er!!! Og nu sover han igen og der er lassagne i ovnen - oh happy day 

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

Fantastisk læsning - grinede godt nok over det med duplomanden

Dejligt at læse det gik så fint.. Sej gut i har

Ja, han er sej. Jeg FORSØGTE også at grine af det - det er så typisk ham: "HEEEJJJ MOOA.. hov - var det ikke en duplomand???  Lalalalaaaa duplomand lalala..."

Anmeld

17. februar 2011

Loa

Hold fest hvor er han skøn, og sikke en fortælling.... Måtte godt nok tage mig selv i at grine ud i lokalet et par gange pga dine vendinger....

Men sikke en start, lader da ikke til du har noget at være bekymret for....

Anmeld

17. februar 2011

2babygirls

Rosa skriver:

Ja, jeg gruer virkelig for de sygdomme der kommer, som jeg sikkert ikke engang kender navnene på endnu  Min største frygt er øjenbetændelse - jeg KAN ikke bære at se småbørn med det. Og gæt hvad der florerer i vores vugger pt? 

Rigtig god bedring med dit lille purløg 

åhh ja, tror der kommer rigeligt med sygdomme i starten.. Dårlig opfindelse at børn skal igennem det bare fordi de skal ud af den dejlige bobbel hjemmefra

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

Loa skriver:

Hold fest hvor er han skøn, og sikke en fortælling.... Måtte godt nok tage mig selv i at grine ud i lokalet et par gange pga dine vendinger....

Men sikke en start, lader da ikke til du har noget at være bekymret for....

Nej, det håber jeg heller ikke... Jeg tror sygdom er vores største fjende. Hm, skal man være bekymret når ens 9,5 mdr gamle knægt OVERHOVEDET ikke er morsyg??? 

Anmeld

17. februar 2011

Loa

Rosa skriver:

Nej, det håber jeg heller ikke... Jeg tror sygdom er vores største fjende. Hm, skal man være bekymret når ens 9,5 mdr gamle knægt OVERHOVEDET ikke er morsyg??? 

Ha ha nej tror måske nærmere man skal være glad for man ikke skal igennem en masse græde situationer når man skal aflevere sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.