Fødselsberetning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

piadas

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Så fik jeg skrevet min FB.

Der er link her:

https://www.baby.dk/debat/90918pi1/foedselsberetninger/idas-turbofoedsel-d--15-02-2011.aspx

Du er så vild Pia - nu får jeg for alvor press over jeg ikke har fået skrevet min endnu :-D kommenterer lige på selve indholde i FB'en  Ku bare ikke lade være med at kommenterer på hvor snap du har været til at skrive og føde og og og og - du har sikkert også bagt kage og inviteret gæster  

Anmeld

17. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Du er så vild Pia - nu får jeg for alvor press over jeg ikke har fået skrevet min endnu :-D kommenterer lige på selve indholde i FB'en  Ku bare ikke lade være med at kommenterer på hvor snap du har været til at skrive og føde og og og og - du har sikkert også bagt kage og inviteret gæster  

Jeps, gæster lørdag, søndag, mandag og tirsdag, så vi holder fri idag og imorgen. Men jeg var faktisk ved at overveje at bage en kage...!

Anmeld

17. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Jeps, gæster lørdag, søndag, mandag og tirsdag, så vi holder fri idag og imorgen. Men jeg var faktisk ved at overveje at bage en kage...!

Du er så vild!!! 

Anmeld

17. februar 2011

Sofia

tak for læsning!

Hun er så fiiiin!

Anmeld

18. februar 2011

blomst84

Tak fordi jeg måtte læse med dejligt lille IDA endelig kom ud til jer knus sabrina

Anmeld

19. februar 2011

DK

Altså! Tænk han gik glip af "det hele" Men ellers så lyder det jo bare som om du var ok ovenpå hele vejen igennem Skøøønt med epidural!!! Hvis jeg nogensinde skal føde igen, så vil jeg have sådan en INDEN mine veer går igang!!!

Og igen tillykke med den smukke smukke lille lillesøster!!!

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Det kan da godt være jeg skal ændre mening om den epidural!  

Dejligt at det hele gik så godt, selvom farmand var "missing in action" - han nåede trods alt navlesnoren, og I spiste vel chokoladen også?! 

Endnu engang stort tillykke med den smukke Ida! 

Anmeld

19. februar 2011

AA10

ihhh stort tillykke.. hvor er hun bare sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.