De kære mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

SiLiMiMa

Ja, min mand er meget afslappet - det er intet, der kan bringe ham ud af fatningen, tror jeg

Da jeg skulle føde vores 2. barn, havde jeg stærke presseveer i de 20 minutter, det tog at køre til hospitalet. Måtte hive mig op i sikkerhedsselen fordi jeg kunne mærke hovedet var på vej... så jeg sagde til manden: Jeg tror, hun er på vej ud!!!!

hans kommentar: Ahr, Så hurtigt, går det da vist ikke....

men det gjorde det - fødste 2 minutter efter ankomsten..... godt halvanden time efter det hele startede derhjemme med vandafgang.... pyh...

Så den kommentar har vi grinet meget af siden....

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Mette 28

Da jeg fik presseveer efter over 30 timer med meget kraftige veer, skulle jeg bare helt vildt tisse, min mand var lidt utålmodig da han bare gerne ville se vores søn nu, og så var der lige 30 grader udenfor den weekend, samt han havde været på kursus hele ugen op til hvor de havde fået max. 4 timer hver nat. Så mig ud på wc'et (skal lige siges hvergang jeg rørte mig kom der en ve, så ingen pause til mig) men så kommer han ud til mig og siger pænt, det er altså kun dig vi venter på, jeg kunne ikke sige noget men mine øjne kan godt fortælle når jeg bliver træls og får tit at vide at de kan dræbe, som de kunne der.. Men viste godt at han mente at de havde gjort fødebriksen klar til mig nu..

Her bagefter griner vi meget af det, men der skulle han være glad for jeg ikke kunne sige noget pga. smerte og at jeg ikke kunne nå ham 

Anmeld

17. februar 2011

CarinaSB

frk Jensen skriver:

lååååååål carina...

Kan lige se det for mig... HAHAHAHA....

Hehe .. jeg tror det har set noget så komisk ud .. :D

Anmeld

17. februar 2011

mortilnoahogmelina

Da je ville ringe til fg besluttede min kæreste sig for at han ville gå i seng , for ha var træt havde arbejdet om natten og igen om dagen . 

- han blev hurtig klogere . vi kørte til fg jeg var 5 cm åben , han skulle vidst ikk sove alligevel . 

Anmeld

17. februar 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

Hej damer :-)
Jeg kom bare lige til at sidde og tænke tilbage på min fødsel i december (det gør jeg overraskende tit ) og kom i tanke om, at da vi sad i bilen på vej til sygehuset, mig omme bagved med kraftige veer, kæresten oppe foran ved siden af sin mor som kørte os på sygehuset, sagde min kæreste pludselig til sin mor:
"Eeej, det er simpelthen SÅ irriterende.. Jeg har fået noget til at sidde fast oppe i tanden.. det gør VIRKELIG ondt!!!" ....

Lige i situationen var jeg ved at sprænge af vrede, dels fordi det jo var mig der havde kraftige veer, og dels fordi hans mor lige sad og var ved at berolige mig under en sindssyg ve
Men nu hvor jeg tænker tilbage på det, er det jo hysterisk morsomt!! Så kom bare til at tænke på om der ikke er nogle af jeres mænd der har sagt/gjort noget morsomt under jeres fødsel(er)

mange knus!!!

Martin var et pragteksemplar, hvor det var mig i med en masse veer, tvang ham til at tanke bilen inden vi kørte videre haha...

Jeg fortrød det med det samme, og så var tanken også i stykker så han sku lige bakke over til den anden side

Anmeld

17. februar 2011

FamilienSørensen

MissChrista skriver:

Hej damer :-)
Jeg kom bare lige til at sidde og tænke tilbage på min fødsel i december (det gør jeg overraskende tit ) og kom i tanke om, at da vi sad i bilen på vej til sygehuset, mig omme bagved med kraftige veer, kæresten oppe foran ved siden af sin mor som kørte os på sygehuset, sagde min kæreste pludselig til sin mor:
"Eeej, det er simpelthen SÅ irriterende.. Jeg har fået noget til at sidde fast oppe i tanden.. det gør VIRKELIG ondt!!!" ....

Lige i situationen var jeg ved at sprænge af vrede, dels fordi det jo var mig der havde kraftige veer, og dels fordi hans mor lige sad og var ved at berolige mig under en sindssyg ve
Men nu hvor jeg tænker tilbage på det, er det jo hysterisk morsomt!! Så kom bare til at tænke på om der ikke er nogle af jeres mænd der har sagt/gjort noget morsomt under jeres fødsel(er)

mange knus!!!

Hehe hvor er det sødt at høre om nu, jeg kan sagtens forstå du ikke var meget for den kommentar den gang

Kunne slet ikke lade være med at smile da jeg læste det

Anmeld

17. februar 2011

Henriette1973

SussieThyssen skriver:

LOOOL

Kan huske, da jeg skulle have min den første, havde jeg meget kraftige og konstante veer fra starten, så 21 timer senere var jeg ved at være godt gal på det hele og min krop, som bare ikke ville give sig. Men da så jordemoderen havde taget vandet kom der bare virkeligt gang i det, og jeg skar tænderne sammen så det knagede. Så min jordemoder gav mig en vaskeklud, jeg kunne bide i for at det ikke skulle gå ud over emaljen på mine tænder.
Der lå jeg så og bed. Ind imellem holdt min mand kluden, og jeg kunne så række hånden ud og gribe fat i den og bide.
På et tidspunkt, da en ve var overstået kom det meget stille fra min tapre mand:
"Må jeg gerne få min hånd tilbage nu, for jeg tror der skal plaster på! 
Så havde jeg skisme stoppet hans hånd i munden sammen med kluden og havde bidt gennem skind og hud. 
Han havde bare siddet der og bidt smerten i sig, fordi han synes det var så synd for mig....
Så han måtte jo hen og havde det renset og forbindes nødtørftigt af jordemoderassistenten...*Fniiis*
Og så siger man at mænd er pivede.

Kærligst
Sussie

Fantastisk! Sidder her og tuder af grin, og det gør jeg sjældent Tusind tak... De stakkels mænd

Henriette

Anmeld

17. februar 2011

CiSo

Tjuhl skriver:

Søren besluttede sig for at NU skulle han finde ud af at sterilisere sutteflaskerne og så kravlede jeg rundt i sofaen og tiggede "hånd, hånd!" mens han læste en brugsanvisning op på norsk og vrælede "det er der jo ingen der forstår!"

jeg synes han var en kæmpe skid lige dér, men nu er det lidt sjovt, for jeg kan jo godt se han gik lidt i panik og ikke følte sig klar og fik overbevist sig selv om, at hvis nu sutteflaskerne var klar så ville han nok også blive det

Hahaha, åhh det kan jeg lige se for mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.