De kære mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Mor Christa

Hej damer :-)
Jeg kom bare lige til at sidde og tænke tilbage på min fødsel i december (det gør jeg overraskende tit ) og kom i tanke om, at da vi sad i bilen på vej til sygehuset, mig omme bagved med kraftige veer, kæresten oppe foran ved siden af sin mor som kørte os på sygehuset, sagde min kæreste pludselig til sin mor:
"Eeej, det er simpelthen SÅ irriterende.. Jeg har fået noget til at sidde fast oppe i tanden.. det gør VIRKELIG ondt!!!" ....

Lige i situationen var jeg ved at sprænge af vrede, dels fordi det jo var mig der havde kraftige veer, og dels fordi hans mor lige sad og var ved at berolige mig under en sindssyg ve
Men nu hvor jeg tænker tilbage på det, er det jo hysterisk morsomt!! Så kom bare til at tænke på om der ikke er nogle af jeres mænd der har sagt/gjort noget morsomt under jeres fødsel(er)

mange knus!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

M&F&C

Jeg havde kun min mor med til fødslen ...... og for pokker hvor var jeg træt af, at det var nødvendigt for mig, at hun skulle stå tæt på mit ansigt og hjælpe mig med min vejrtrækning gennem veerne. Selv havde jeg fået en flad leverpostejsmad til aftensmad, men hun havde gud hjælpe mig fået pizza med HVIDLØG OG CHILI!!!  For pokker, nogen skæld ud hun over det!  

Ps. Elsker hvidløg og chili, men ikke når jeg ikke selv har fået det og jeg er igang med at FØDE

Anmeld

17. februar 2011

Mor Christa

M&F skriver:

Jeg havde kun min mor med til fødslen ...... og for pokker hvor var jeg træt af, at det var nødvendigt for mig, at hun skulle stå tæt på mit ansigt og hjælpe mig med min vejrtrækning gennem veerne. Selv havde jeg fået en flad leverpostejsmad til aftensmad, men hun havde gud hjælpe mig fået pizza med HVIDLØG OG CHILI!!!  For pokker, nogen skæld ud hun over det!  

Ps. Elsker hvidløg og chili, men ikke når jeg ikke selv har fået det og jeg er igang med at FØDE

haha Årha.. Det er så sjovt at tænke tilbage på sin fødsel.. Hvis det ikke var fordi det gjorde så pokkers ondt (det gjorde det på mig - er lidt af en pivskid ;D ) så kunne man få et rigtig godt grin ud af det.

Anmeld

17. februar 2011

M&F&C

MissChrista skriver:

haha Årha.. Det er så sjovt at tænke tilbage på sin fødsel.. Hvis det ikke var fordi det gjorde så pokkers ondt (det gjorde det på mig - er lidt af en pivskid ;D ) så kunne man få et rigtig godt grin ud af det.

Hehe, ja

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Hej damer :-)
Jeg kom bare lige til at sidde og tænke tilbage på min fødsel i december (det gør jeg overraskende tit ) og kom i tanke om, at da vi sad i bilen på vej til sygehuset, mig omme bagved med kraftige veer, kæresten oppe foran ved siden af sin mor som kørte os på sygehuset, sagde min kæreste pludselig til sin mor:
"Eeej, det er simpelthen SÅ irriterende.. Jeg har fået noget til at sidde fast oppe i tanden.. det gør VIRKELIG ondt!!!" ....

Lige i situationen var jeg ved at sprænge af vrede, dels fordi det jo var mig der havde kraftige veer, og dels fordi hans mor lige sad og var ved at berolige mig under en sindssyg ve
Men nu hvor jeg tænker tilbage på det, er det jo hysterisk morsomt!! Så kom bare til at tænke på om der ikke er nogle af jeres mænd der har sagt/gjort noget morsomt under jeres fødsel(er)

mange knus!!!

LOOOL

Kan huske, da jeg skulle have min den første, havde jeg meget kraftige og konstante veer fra starten, så 21 timer senere var jeg ved at være godt gal på det hele og min krop, som bare ikke ville give sig. Men da så jordemoderen havde taget vandet kom der bare virkeligt gang i det, og jeg skar tænderne sammen så det knagede. Så min jordemoder gav mig en vaskeklud, jeg kunne bide i for at det ikke skulle gå ud over emaljen på mine tænder.
Der lå jeg så og bed. Ind imellem holdt min mand kluden, og jeg kunne så række hånden ud og gribe fat i den og bide.
På et tidspunkt, da en ve var overstået kom det meget stille fra min tapre mand:
"Må jeg gerne få min hånd tilbage nu, for jeg tror der skal plaster på! 
Så havde jeg skisme stoppet hans hånd i munden sammen med kluden og havde bidt gennem skind og hud. 
Han havde bare siddet der og bidt smerten i sig, fordi han synes det var så synd for mig....
Så han måtte jo hen og havde det renset og forbindes nødtørftigt af jordemoderassistenten...*Fniiis*
Og så siger man at mænd er pivede.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. februar 2011

oo

Søren besluttede sig for at NU skulle han finde ud af at sterilisere sutteflaskerne og så kravlede jeg rundt i sofaen og tiggede "hånd, hånd!" mens han læste en brugsanvisning op på norsk og vrælede "det er der jo ingen der forstår!"

jeg synes han var en kæmpe skid lige dér, men nu er det lidt sjovt, for jeg kan jo godt se han gik lidt i panik og ikke følte sig klar og fik overbevist sig selv om, at hvis nu sutteflaskerne var klar så ville han nok også blive det

Anmeld

17. februar 2011

Fru Nielsen

Kan huske min mand snakkede om hvor træt han var.... Jeg kunne have slået ham ihjel for det, og kan stadig. Og jeg har sagt at næste gang gider jeg overhovedet ikke høre på hvor træt han er....

Anmeld

17. februar 2011

CarinaSB

Da jeg skulle have Noah ville jeg sindsygt gerne i vand .. men min søster mente at jeg var kommet på en stue uden badekar .. så jeg stod under bruseren på fødestuen .. Så kan jeg mærke at der løber væske ud af mig og jeg siger til min søster at jeg tror at vandet er gået .. Jubii siger hun så så kommer der rigtig gang i veerne .. Og lige i det hun siger det begynder jeg at gispe helt vildt .. og får kigget ned og siger .. Neeej jeg har bare tisset .. Min søster knækker sammen af grin for som hun siger mit ansigts udtryk var en million kr værd ... 

Anmeld

17. februar 2011

frk Jensen

CarinaSB skriver:

Da jeg skulle have Noah ville jeg sindsygt gerne i vand .. men min søster mente at jeg var kommet på en stue uden badekar .. så jeg stod under bruseren på fødestuen .. Så kan jeg mærke at der løber væske ud af mig og jeg siger til min søster at jeg tror at vandet er gået .. Jubii siger hun så så kommer der rigtig gang i veerne .. Og lige i det hun siger det begynder jeg at gispe helt vildt .. og får kigget ned og siger .. Neeej jeg har bare tisset .. Min søster knækker sammen af grin for som hun siger mit ansigts udtryk var en million kr værd ... 

lååååååål carina...

Kan lige se det for mig... HAHAHAHA....

Anmeld

17. februar 2011

henh01

Har endnu ikke selv rigtig bebejdet min fødsel endnu, meget gik galt og det var en frygtelig oplevelse. Men inden jeg fik ve drop, havde de prikket vandet (blev sat i gang) og der sad jeg på fødestuen, sendte kæresten ned i kiosken efter bland selv slik og der sad vi og grinede, sms'ede til venner og familie og spiste bland selv slik. -rimelig atypisk for en fødsel,.

Og hvorfor er det lige at vi kvinder skal sidde bagi i bilen når det er os der har veer! Griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.