Det er hermed officielt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Nadi

jeg kan IKKE lave mad!!!

Jeg hader det virkelig, jeg er en spade til at lave mad og til at koordinere hvornår hvad skal laves. Til aften skulle vi have brændende kærlighed med hvid sovs og tror I ikke det brænder på for mig >(
Hvornår lærer jeg det mon?? Tror jeg skal ta et madkursus næste gang jeg er på barsel, måske det kan hjælpe (?)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Rasmine

HARH Troede sgu lige du offentliggjorde at du var gravid!!! Hvem var ano'en egentlig? HAr vi fundet ud af det? GISP. Har lige omtalt JULI som VI. :$

Anmeld

29. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] HARH Troede sgu lige du offentliggjorde at du var gravid!!! Hvem var ano'en egentlig? HAr vi fundet ud af det? GISP. Har lige omtalt JULI som VI. :$[/citat] Jah der fik jeg dig hva :)) Ja så vidt jeg ved så var det Lullu, men ved ikke om det er hende du tænker på eller om der har været en anden der er gået min næse forbi. :)

Anmeld

29. september 2008

Mary

Nadi skriver:

jeg kan IKKE lave mad!!!

Jeg hader det virkelig, jeg er en spade til at lave mad og til at koordinere hvornår hvad skal laves. Til aften skulle vi have brændende kærlighed med hvid sovs og tror I ikke det brænder på for mig >(
Hvornår lærer jeg det mon?? Tror jeg skal ta et madkursus næste gang jeg er på barsel, måske det kan hjælpe (?)

-Nadia

Nu hedder det jo også BRÆNDENDE kærlighed Nadi ;) Så må det gerne brænde lidt på :P

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Mary skriver:

Nadi skriver:

jeg kan IKKE lave mad!!!

-Nadia

Nu hedder det jo også BRÆNDENDE kærlighed Nadi ;) Så må det gerne brænde lidt på :P

Også når det er sovsen der brænder på :$

Anmeld

30. september 2008

Loggidut

jeg har aldrig fået sovs til brændende kærlighed???

lol...Nadi, jeg elsker de her absolutte ikke cornflækker indlæg!

Anmeld

30. september 2008

Mie A

ja, hvad er det for en lokal opskrift på brændende kærlighed med sovs??

Anmeld

30. september 2008

Loggidut

måske kan Nadi virkelig ikke læave mad...siden hun vil ha sovs til...lååååååååål 8D8D8D

Anmeld

30. september 2008

bette

har dælme heller aldrig hørt det fenomen.. haha8D

Anmeld

30. september 2008

Plysbjørnen

Jeg har nu godt nok heller aldrig hørt om brændende kærlighed med sovs til... Men hver person sin smag...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.