De unge mødre i aften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

LR85

Ni-ko-li-ne skriver:

pap og papir over alt! hund og kat og ingen støvsugning... madvarer hist og pist... køkken med gamle madrester med masser af sorte fluer der hygger sig... et køkkenbord der er fyldt med gamle madrester og skrald... midt i det hele en stor sort skraldesæk fyldt med skrald...

det ene værelse bruger de til en kat der ikke er renlig = den skider over alt på gulvet!!!!!! og der skal der laves børneværelse!!!

af positive ting kan nævnes at de er klar over at der roder og de vil af med hunden og katten inden baby kommer

haha, ja det er da altid noget de skal have fjernet lidt a dyrene inden barnet kommer. Stakkels det barn hvis det skal leve i det svineri, de ender jo med ikke a kunne finde h*m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Benjamins'mor

Aprilmor11 skriver:

Den var heller ikke stemplet på at du syns det

Der er bare mange som er begyndt på det ..

Tag det endelig ikke sådan til dig

Og tillykke med den lille ny

Det gør jeg skam heller ikke. Ville bare sikre mig at du vidste det ikke er fordi jeg hader unge mødre. Nogle er sku bare lidt uheldige.  Mange tak.

Anmeld

16. februar 2011

novalfrida

Nej man gir en gnaver gnaver mad og intet andet!
Føj for et hjem... Bananfluer og et værelse hvor katten kunne skide

Anmeld

17. februar 2011

Aprilmor11

benjamins'mor skriver:

Det gør jeg skam heller ikke. Ville bare sikre mig at du vidste det ikke er fordi jeg hader unge mødre. Nogle er sku bare lidt uheldige.  Mange tak.

Det er helt iorden

Anmeld

1. marts 2011

kamtok

Sallisørøver skriver:

det er da noget værre rod at bo i!!! og så forstår jeg ikke hvorfor Hannah ikke smutter ud i bad med en svamp og fjerner den gulerods farve hun har rullet sig i...

Ha ha ha ha

Anmeld

1. marts 2011

kamtok

Tullen85 skriver:

Jeg var noget så chokket da jeg så hvordan det nye par bor. Jeg kan sagtens være en rodehovede, har en bror der på et tidspunkt levede i en svinesti, men deres hjem er godt nok noget værre.. Tør slet ikke tænke på hvordan deres toilet ser ud. Synes det er sørgeligt at nogen kan bo sådan, for der må sgu ligge mere end dovenskab bag.. Når man har så mange insekter i ens køkken er der noget galt..

Det var jo nærmest en zoologisk have med speciale i insekter, i deres køkken ..  

Anmeld

1. marts 2011

Ryberg

kamtok skriver:

Det var jo nærmest en zoologisk have med speciale i insekter, i deres køkken ..  

så sparer de jo de penge når barnet bliver større..

"aj se skat, det er en mad flue.... og det der er en mide.. og det der... det er... aj det er bare en muggen pasta"...

Anmeld

1. marts 2011

kamtok

KittyGirl skriver:

så sparer de jo de penge når barnet bliver større..

"aj se skat, det er en mad flue.... og det der er en mide.. og det der... det er... aj det er bare en muggen pasta"...

FY FOR F.....

Ved nærmere eftertanke er det jo faktisk hele deres hjem der er en stor zoo... - Selvom jeg er sikker på at dyrene i Zoo faktisk har renere forhold end dem der bor hos det par.

Anmeld

1. marts 2011

twinny

kamtok skriver:

FY FOR F.....

Ved nærmere eftertanke er det jo faktisk hele deres hjem der er en stor zoo... - Selvom jeg er sikker på at dyrene i Zoo faktisk har renere forhold end dem der bor hos det par.

enig... Og hende pigen, er da bare så lud doven som nogen kan være. sidder bare og glor når der kommer folk for at hjælpe dem.

Anmeld

1. marts 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

enig... Og hende pigen, er da bare så lud doven som nogen kan være. sidder bare og glor når der kommer folk for at hjælpe dem.

Jeg tror nu ikke at hun er helt "normal"  Men når det så er sagt, så skulle hun bare have det største spark i r**** og komme i omdrejninger..

Jeg forstår slet ikke hvordan man kan leve sådan.. ?!?! Jeg vil ikke betegne mig selv om værende rengørings-freak overhovedet, men jeg ville simpelthen nægte at gå indenfor i deres hjem, det er jo decideret sundhedsskadeligt... 

Man kan undre sig over at kamerafolkene ikke har nægtet at gå ind og filme det.. - Og så igen, måske har de fået en risikotillæg eller noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.