Sku bare lige til skanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Diana...

Ihh hvor er det spændende, tænk at du kan have din baby i armene inden weekenden weeee  

Håber du kan nå at opdatere inden du skal afsted 

Kæmpe kram og held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Maria-s

Stort kram og held og lykke med det hele Godt de er obs på dig og baby  Glæder mig til at høre om et godt og lykkeligt resultat inden længe.

Anmeld

17. februar 2011

piadas

Hvor er det vildt - ikke lige sådan en melding man regner med at få, selv om man jo godt ved, at der er en grund til, at de holder ekstra øje med dig og baby!

Du kunne have fået min tid til ballonkateder i tirsdags, nu når jeg ikke fik brug for den alligevel! 

Glæder mig til at høre når du er kommet på den anden side.

Anmeld

17. februar 2011

CA

spændende og noget overraskende! Held og lykke med det hele! 

Anmeld

17. februar 2011

IAH

Jeg blev også sat í gang. Jeg blev også forskrækket, da lægen bestemte at jeg skulle igangsættes to dage senere.. men det endte jo gódt. Det var ligesom i dit tilfælde for en sikkerheds skyld. Og når du får lov at tage hjem, betyder det jo at det ikke er vildt akut..

Nu synes jeg faktisk det er rart at være blevet igangsat.. Jeg brugte de sidste par dage til at bygge reden færdig, og det blev fra start til slut en god oplevelse  

Knus Iben

Anmeld

17. februar 2011

JonTri

piadas skriver:

Hvor er det vildt - ikke lige sådan en melding man regner med at få, selv om man jo godt ved, at der er en grund til, at de holder ekstra øje med dig og baby!

Du kunne have fået min tid til ballonkateder i tirsdags, nu når jeg ikke fik brug for den alligevel! 

Glæder mig til at høre når du er kommet på den anden side.

Ha ja jeg lå faktisk og tænkte på dig derinde... bare jeg slap for det, ligesom du gjorde

Anmeld

17. februar 2011

JonTri

Nå, men de ringede i dag fra FG. De vil holde ekstra øje med baby og jeg skal komme derind igen mandag morgen til CTG og fostervands-bestemmelse... Æhh altså, som de siger noget forskelligt

Nu håber jeg bare at min krop modnes lidt mere over weekenden. Lægen sagde at så længe min livmoderhals er så stor (2.5) cm og kun en finger åben, så kunne det godt blive en laaang process, at sætte mig i gang. Jeg skal jo også være indlagt, hvis jeg sku have ballonkatheter og synes ikke jeg er klar på at undvære min dreng i 3-4 dage, så det er fint med mig... regner med at de "nupper" den hvis det bliver nødvendigt... Jeg skulle bare være opmærksom på om der er liv derinde. 

Så nu er jeg bare spændt på mandag og weekenden skal vel stå på ve-the, det der sex halløj og ananas... og er der nogen, der ligger inde med et råd, der rent faktisk HAR virket, så modtages dette gerne

Anmeld

17. februar 2011

Multebær

rikkekrogh skriver:

I dag klokken 11 skulle jeg til vækstskanning på Viborg Sygehus, da min sidste fødsel var kompliceret og der ikke havde været såå meget vand tilbage. 

Min veninde skriver, om hun ikke liiige skal ha stillet sin nysgerrighed og tage med - skulle ellers derind alene. Hun skulle være velkommen, hvis hun synes det sku være sjovt

Skanningen er ok - hun kan dog ikke finde navlestreng og synes i det hele taget det er lidt svært at finde rundt - hun er en erfaren overlæge. Så skal hun måle, hvor meget fostervand der er tilbage - hun er vældig stille. Der er ikke nok fostervand og jeg skal gå ned på fødegangen og få kørt en strimmel...

Dette gør jeg. Her køres en strimmel på en halv time, men babys hjerterytme bekymrer dem, da den er før høj (skal ligge på ca 150 eller under - den var flere gange oppe på 170-200)... derfor vælger de at køre en mere, mens jeg skal volddrikke vand... hmm. Anden strimmel er dog pænere. 

I morgen skal det så tages op på lægekonference og så kontakter de mig, mht HVORNÅR jeg skal sættes i gang. Faktisk overvejede de i dag, men mente ikke det var SÅ akut!!!

Så her sidder jeg... rundt på gulvet og lykke og bekymring... og alligevel ikke klar på at få en baby lige nu... havde liige alt muligt der skulle fixes inden. 

Klem Rikke... der i øvrigt venter en lille een på 3111 gr

Tænker på dig ! Det er dejligt at det ikke er så akut og virkelig skønt at de fangede problemstillingen. Det er spændende hvornår du får den lille i armene. Pøj pøj med det

Knus

Anmeld

19. februar 2011

DK

Dejligt de holder øje med dig!! Jeg håber at fødslen starter af sig selv her stille og roligt hen over weekenden!

Anmeld

19. februar 2011

JonTri

Multebær skriver:

Tænker på dig ! Det er dejligt at det ikke er så akut og virkelig skønt at de fangede problemstillingen. Det er spændende hvornår du får den lille i armene. Pøj pøj med det

Knus

Takker... føler mig også i gode hænder... og babyen vælter rundt, så tror den har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.