I dag klokken 11 skulle jeg til vækstskanning på Viborg Sygehus, da min sidste fødsel var kompliceret og der ikke havde været såå meget vand tilbage.
Min veninde skriver, om hun ikke liiige skal ha stillet sin nysgerrighed og tage med - skulle ellers derind alene. Hun skulle være velkommen, hvis hun synes det sku være sjovt
Skanningen er ok - hun kan dog ikke finde navlestreng og synes i det hele taget det er lidt svært at finde rundt - hun er en erfaren overlæge. Så skal hun måle, hvor meget fostervand der er tilbage - hun er vældig stille
. Der er ikke nok fostervand og jeg skal gå ned på fødegangen og få kørt en strimmel...
Dette gør jeg. Her køres en strimmel på en halv time, men babys hjerterytme bekymrer dem, da den er før høj (skal ligge på ca 150 eller under - den var flere gange oppe på 170-200
)... derfor vælger de at køre en mere, mens jeg skal volddrikke vand... hmm. Anden strimmel er dog pænere.
I morgen skal det så tages op på lægekonference og så kontakter de mig, mht HVORNÅR jeg skal sættes i gang. Faktisk overvejede de i dag, men mente ikke det var SÅ akut!!!
Så her sidder jeg... rundt på gulvet og lykke og bekymring... og alligevel ikke klar på at få en baby lige nu
... havde liige alt muligt der skulle fixes inden.
Klem Rikke... der i øvrigt venter en lille een på 3111 gr
Anmeld