HjemmeSko til Ladies :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.116 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Gyllibik

Hej Ladies

Jeg har 7 par hjemmesko min moster har lavet, til salg. Kan garantere at de ikke kan købes andre steder i Danmark

Jeg tænker 130,- og jeg betaler porto.

Kom frisk die damen.

De ligner en taske, rigtig søde når man for dem på. Det er onesize, men tror de bliver for små til str 41 og for store til 35.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

samantha1986

Bare nysgerrig. men er de skridsikre?

De er super flotte

Anmeld

16. februar 2011

Gyllibik

samantha1986 skriver:

Bare nysgerrig. men er de skridsikre?

De er super flotte

Hej. Ja ik, synes også de er flotte. Nej desværre.

Anmeld

16. februar 2011

samantha1986

Okay. så vil de ikke gå her. Vi har træ gulv og jeg vil ikke kunne stå fast. Kan jeg ikke engang i andre hjemmesko som ikke er skridsikre.

men du skal nok få dem solgt. for de er så flotte

Anmeld

16. februar 2011

Gyllibik

samantha1986 skriver:

Okay. så vil de ikke gå her. Vi har træ gulv og jeg vil ikke kunne stå fast. Kan jeg ikke engang i andre hjemmesko som ikke er skridsikre.

Oki  Vi har også trægulv her hjemme, men kan sagtens bruge dem, men det er nok lidt en vane sag.

Håber jeg da

Anmeld

17. marts 2011

Gyllibik

Opse dasse

Anmeld

17. marts 2011

Nettemor

samantha1986 skriver:

ikke for at blande mig men man kan købe noget flydende latex (kan købes i de fleste hobby forretninger.) og så bare smøre et enkelt lag på. de vil kunne anes lidt på dem men det vil hjælpe meget så de ikke er så glatte.

og du kan bruge det hvis du kommer til dine børn hvor der heller ikke er skridsikre såle. så kan de bare få et par lag.

Anmeld

17. marts 2011

Gyllibik

nettemor skriver:

ikke for at blande mig men man kan købe noget flydende latex (kan købes i de fleste hobby forretninger.) og så bare smøre et enkelt lag på. de vil kunne anes lidt på dem men det vil hjælpe meget så de ikke er så glatte.

og du kan bruge det hvis du kommer til dine børn hvor der heller ikke er skridsikre såle. så kan de bare få et par lag.

Tak for info

Anmeld

17. marts 2011

samantha1986

nettemor skriver:

det var smart men vil det ikke smitte af på gulvet?

Anmeld

17. marts 2011

Nettemor

samantha1986 skriver:

det var smart men vil det ikke smitte af på gulvet?

nej. det størkner.. det er fuldstændig ligesom de dutter der er under strømper.. hvis du kommer meget på vil det godt klistre lidt.. men det værste der kan ske ved det er at skidt og hår osv sætter sig i det.. det vil ikke smitte af på gulvet.. det har jeg i hvert fald aldrig oplevet og min mor kommer det ALTID på når hun har strikket hjemmesko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.