Hvad dælen sker der? (Mens)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Fru Nielsen

Ox. skriver:

Vil netop ikke være gravid igen endnu - det var også først da jeg var gået lige knap en uge over jeg begyndte at spekulere over om det nu kunne være ...

Kan lige præcis også være derfor.... Haha nu lyder det som om jeg snakker dig efter munden!

Men kan huske i mit vilde ungdoms liv hvis jeg havde været sammen med en fyr og snart skulle have min mens, trods p-piller og kondom var jeg SÅ bange for at blive gravid, og det kunne godt få min mens til at bliver væk i laaaang tid... Lige indtil jeg så slappede godt af, tog en negativ test, også gik der et par dage om min mens kom....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Sees

Ox. skriver:

Jo det har jeg bestemt, mere end rigeligt, og har da kunne mærke hvor stresset jeg har været på det sidste, men har bare aldrig kunne forestille mig, at det kunne gøre at det ligefrem forsvandt ...

Det kan godt udeblive af psykiske grunde.
Men for en sikkerhedsskyld, og for din egen skyld, så skulle du måske lige give lægen et kald på mandag - Sådan for at få ro i sindet!

Anmeld

16. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Ox. skriver:

Jo det kan godt ske søde ... Har aldrig prøvet at gå så langt over, udover min første graviditet .. Det er meget underligt.

Du har meget og se til! Det må du også have med.. Gå til lægen og forklar hvordan og hvorledes, måske de kan tage en blodprøve for ligesom og så om der er nogen baby, eller starten derpå..

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Fru Nielsen skriver:

Kan lige præcis også være derfor.... Haha nu lyder det som om jeg snakker dig efter munden!

Men kan huske i mit vilde ungdoms liv hvis jeg havde været sammen med en fyr og snart skulle have min mens, trods p-piller og kondom var jeg SÅ bange for at blive gravid, og det kunne godt få min mens til at bliver væk i laaaang tid... Lige indtil jeg så slappede godt af, tog en negativ test, også gik der et par dage om min mens kom....

Jamen det kan self. også være ...

Vi ville gerne lige vente nogle måneder før vi gik igang med projekt lillebror/lillesøster, og har testet, men den var negativ

Anmeld

16. februar 2011

Fru Nielsen

Ox. skriver:

Jamen det kan self. også være ...

Vi ville gerne lige vente nogle måneder før vi gik igang med projekt lillebror/lillesøster, og har testet, men den var negativ

Giv det et par dage mere, og er der så stadig ingen mens så kontakt din læge....

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Har anmodet om e-konsultation, og skrevet hvordan og hvorledes, så må jeg se hvad hun skriver tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.