Hvad dælen sker der? (Mens)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Ox.

Hellow Girls!

Skulle have haft min mens her d. 5, men den er stadig ikke kommet, var på apoteket og købe en test for et par dage siden, for at se om der kunne være en upser, men nej, den var bragende negativ ...

Synes bare det er VILDT jeg ikke har fået det endnu og det plejer ellers at være nogenlunde regelmæssigt ..

Andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ox.

Virkelig - slet ingen?

Anmeld

16. februar 2011

Sees

Ox. skriver:

Hellow Girls!

Skulle have haft min mens her d. 5, men den er stadig ikke kommet, var på apoteket og købe en test for et par dage siden, for at se om der kunne være en upser, men nej, den var bragende negativ ...

Synes bare det er VILDT jeg ikke har fået det endnu og det plejer ellers at være nogenlunde regelmæssigt ..

Sådan går det tit for mig, når jeg har meget at se til, og mit hoved er fyldt op.
Så kunne det tænkes at det er derfor, søde?
Jeg tænker på fagprøve, fødselsdag, sygdom osv?

Anmeld

16. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Ox. skriver:

Hellow Girls!

Hej Smukke..

Tror du ikke det kan være fordi du har så meget og tænke på? - fagprøve osv.. At du simpelthen er stresset?

Anmeld

16. februar 2011

Fru Nielsen

´Hejsa

Kan være fordi din krop snyder dig, fordi du går og tænker for meget på at blive gravid... Om mens komme eller ej! Prøv og slap helt af og se så tiden an om ikke den kommer... Er den ikke kommet når vi når over weekenden, så ring og få en snak med din læge...

Kram

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Sees. skriver:

Sådan går det tit for mig, når jeg har meget at se til, og mit hoved er fyldt op.
Så kunne det tænkes at det er derfor, søde?
Jeg tænker på fagprøve, fødselsdag, sygdom osv?

Jo det kan det nok sagtens, det er jo ved at være tæt på ..

Fatter det virkelig ikke ...

Og ved min første graviditet, vidste testen postitiv da jeg kun var 3 uger henne, og hvis vi regner på det, skulle jeg være 5 uger henne min. nu hvis det endelig var, og der burde den vise positiv ..  Desuden havde jeg vanvittigt ømme bryster første gang ..

Der er ingen af de tegn .. Men der er ingen mens!  Og den må meget gerne snart vise sig ..

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Fru Nielsen skriver:

´Hejsa

Kan være fordi din krop snyder dig, fordi du går og tænker for meget på at blive gravid... Om mens komme eller ej! Prøv og slap helt af og se så tiden an om ikke den kommer... Er den ikke kommet når vi når over weekenden, så ring og få en snak med din læge...

Kram

Vil netop ikke være gravid igen endnu - det var også først da jeg var gået lige knap en uge over jeg begyndte at spekulere over om det nu kunne være ...

Anmeld

16. februar 2011

Sees

Ox. skriver:

Jo det kan det nok sagtens, det er jo ved at være tæt på ..

Fatter det virkelig ikke ...

Og ved min første graviditet, vidste testen postitiv da jeg kun var 3 uger henne, og hvis vi regner på det, skulle jeg være 5 uger henne min. nu hvis det endelig var, og der burde den vise positiv ..  Desuden havde jeg vanvittigt ømme bryster første gang ..

Der er ingen af de tegn .. Men der er ingen mens!  Og den må meget gerne snart vise sig ..

Åh, det er bare så frusterende!

Prøv og se tiden an weekenden over, og hvis der stadig ikke er det mindste tegn på hverken det ene eller det andet, så skulle du måske lige ringe til lægen?

Men jeg tænker, at det måske er psykisk. Du har jo mere end rigligt at se til lige for tiden, ikk?

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Hej Smukke..

Tror du ikke det kan være fordi du har så meget og tænke på? - fagprøve osv.. At du simpelthen er stresset?

Jo det kan godt ske søde ... Har aldrig prøvet at gå så langt over, udover min første graviditet .. Det er meget underligt.

Anmeld

16. februar 2011

Ox.

Sees. skriver:

Åh, det er bare så frusterende!

Prøv og se tiden an weekenden over, og hvis der stadig ikke er det mindste tegn på hverken det ene eller det andet, så skulle du måske lige ringe til lægen?

Men jeg tænker, at det måske er psykisk. Du har jo mere end rigligt at se til lige for tiden, ikk?

Jo det har jeg bestemt, mere end rigeligt, og har da kunne mærke hvor stresset jeg har været på det sidste, men har bare aldrig kunne forestille mig, at det kunne gøre at det ligefrem forsvandt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.