JDM besøg overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

L-Mortil3

Og det var da med lidt blandede følelser synes jeg...

Hun var nu sød og rar og målte og sludrede, men hun kunne så konkludere at lillebror ligger bundsolidt fast i bækkenet, hun sagde ikke det var en dårlig ting, men hun havde det der udtryk i hovedet, det bekymrede udtryk blev endnu værre efter at have målt og følt og målt og følt i evigheder, hvorefter hun skønnede ham til godt 2300 gram... En lille bitte en må man sige, og specielt hvis han allerede står fast i bækkenet, taget i betragtning af jeg er 2. gangs fødende burde han jo først gøre det, om i hvertfald et par uger...

Nå men hun sagde da at alt så fint ud, synes bare jeg gik derfra med en øv følelse over hun virkede bekymret men ikke gav udtryk for det...

Hun spurgte mange gange i hvad uge Liam var født og hvad han vejede og målte... Hun sluttede så med at sige, at hvis jeg gik til termin så ville lillebror "nok" være samme størrelse...

Nå trængte lige til at lufte mine tanker lidt! Er da en smule bekymret for om han kan finde på at komme før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

AnneBJ

Hej Line,

Åh øv bøv! Træls at fornemme bekymring, uden at vide om der er grund til det!
Kan ikke huske hvornår Liam er født, men jeg er sikker på, at hvis noget var galt så ville hun ikke bare have sendt dig hjem.

Det er rigtig nemt for mig at sidde her og sige ved jeg godt, jeg har for ikke så længe siden selv været møgbekymret for, om den lille fyr var stor nok!

Du får lige en krammer, og så håber jeg alt viser sig at være i skønneste orden, og at lillebror lige venter nogle uger endnu, før han vil hilse på Jer!

Anmeld

16. februar 2011

L-Mortil3

AnneBJ skriver:

Hej Line,

Åh øv bøv! Træls at fornemme bekymring, uden at vide om der er grund til det!
Kan ikke huske hvornår Liam er født, men jeg er sikker på, at hvis noget var galt så ville hun ikke bare have sendt dig hjem.

Det er rigtig nemt for mig at sidde her og sige ved jeg godt, jeg har for ikke så længe siden selv været møgbekymret for, om den lille fyr var stor nok!

Du får lige en krammer, og så håber jeg alt viser sig at være i skønneste orden, og at lillebror lige venter nogle uger endnu, før han vil hilse på Jer!

Nej du har nok ret, hvis hun vitterligt var meget bekymret var jeg nok blevet sendt videre.

Liam blev født 39+0 præcis, med en vægt på 2840 gram, så han var da heller ikke den største, men alligevel det antal uger ældre også...

Synes dælme heller ikke jeg har været andet end syg i denne graviditet, så et eller andet sted er det vel klart han ikke er så stor, der har bare intet været at tære på...

Takker for det havde jeg brug for!

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Line&Liam skriver:

Nej du har nok ret, hvis hun vitterligt var meget bekymret var jeg nok blevet sendt videre.

Liam blev født 39+0 præcis, med en vægt på 2840 gram, så han var da heller ikke den største, men alligevel det antal uger ældre også...

Synes dælme heller ikke jeg har været andet end syg i denne graviditet, så et eller andet sted er det vel klart han ikke er så stor, der har bare intet været at tære på...

Takker for det havde jeg brug for!

Ja, han kan jo altså sagtens nå at tage noget mere på, hvis bare han lige får et par uger mere. Alle børn kan jo heller ikke veje 4 kg ved fødslen, men bekymret bliver man jo alligevel.

Jeg håber det blot er din sygdom, der har forsinket ham lidt, så han når at tage på og blive en lille basse.

Da jeg blev født 39+3 vejede jeg 2100 g. men det er jeg kommet vældig godt efter skulle jeg hilse og sige.  Er som nævnt helt sikker på, at hvis hun fandt vægten bekymrende, så havde hun indlagt dig, eller i det mindste fået en vurdering fra en anden JDM/læge. Hans lunger osv. er jo heldigvis færdige, men det er stadig rarest hvis han bliver indtil termin

Anmeld

16. februar 2011

Diana...

Øv at du gik der fra sådan det er ikke rart. Jeg ved ikke om det kan trøste dig lidt men Nadia satte sig også et par uger for "tidligt" fast og var lille men dog inde for grænsen. 

Jeg tror ikke du skal være bekymret for så havde hun sikkert sagt det, hun havde sikkert bare en dårlig dag. 

Kram til dig. 

Anmeld

16. februar 2011

L-Mortil3

Diana... skriver:

Øv at du gik der fra sådan det er ikke rart. Jeg ved ikke om det kan trøste dig lidt men Nadia satte sig også et par uger for "tidligt" fast og var lille men dog inde for grænsen. 

Jeg tror ikke du skal være bekymret for så havde hun sikkert sagt det, hun havde sikkert bare en dårlig dag. 

Kram til dig. 

Det er jeg glad for at høre...

Jeg tror jeg somme tider er lidt god til at tage sorgerne på forskud

Man bliver hurtigt lidt forskrækket når det har noget med væksten at gøre, sidder lige og bladrer den gamle VJ igennem og kan se at Liam faktisk ikke var vurderet ret meget større dengang, så det er vist mig der er pyller, men lidt nervøs bliver man altid.

Nu står jeg selvfølgelig også med eksamner hele næste uge, så kunne slet ikke overskue lillebror var lille og allerede var klar parat til affyring

Tusind tak for kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.