Verdens dejligste lille pige kom til verden igår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Jeg bliver simpelthen så rørt, når jeg læser alle jeres beskeder og kommentarer - tusinde tak! I er bare fantastiske!

Jeg ville lige smide et par billeder ind til jer. Jeg ved ikke, om hun giver mig lov til at skrive FB nu, men jeg vil forsøge. Så snart den er klar, ligger jeg den ind! Hun er bare så dejlig og fødslen gik jo BARE stærk til sidst, men det skriver jeg lige lidt mere om i FB'en, som nok bliver lidt komisk. Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at grine selv, hver gang jeg tænker på de sidste minutter af fødslen!

Hun er meget sulten - og det der med at vække hende hver 3.-4. time er absolut ikke nødvendigt. Jeg tror, jeg har ammet hende hver time, siden hun blev født. Der var vist ikke så meget madpakke med efter de ekstra to uger i maven! Spørg lige om jeg er ved at være øm!!

Nå, men her er lige et par billeder. Jeg mener, jeg skrev det til Carina igår, men hvis ikke jeg gjorde er hun 3670 gram og 53 cm., så hun er ikke så stor, som vi havde forventet, men en fin størrelse alligevel.

Ihhh altså Pia hvor er hun skøn ( og hvor er de to store tilsvarende bedårende!! wow) Jeg er helt solgt med familiebilledet. Uha jeg bliver helt rørt.

Jeg er så glad for at du slap for KS der på mållinjen - altså ikke fordi jeg tror KS er undergangen med det er aldrig sjovt når det bliver sådan noget i sidste øjeblik noget. 

Hvor er dte fantaastisk vi endelig fik vores babyguld! gengælder billeder og beretning om Karlos fødsel forhåbentlig i aften. Nu synes jeg ligesom jeg skylder nu hvor du har været så hurtig Fru. Supermamma 

Kæmpe kram til dig.

Kh Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Ihhh altså Pia hvor er hun skøn ( og hvor er de to store tilsvarende bedårende!! wow) Jeg er helt solgt med familiebilledet. Uha jeg bliver helt rørt.

Jeg er så glad for at du slap for KS der på mållinjen - altså ikke fordi jeg tror KS er undergangen med det er aldrig sjovt når det bliver sådan noget i sidste øjeblik noget. 

Hvor er dte fantaastisk vi endelig fik vores babyguld! gengælder billeder og beretning om Karlos fødsel forhåbentlig i aften. Nu synes jeg ligesom jeg skylder nu hvor du har været så hurtig Fru. Supermamma 

Kæmpe kram til dig.

Kh Kristine

Ja, det er bare så fantastisk. På trods af søvnmangel og ømme babser har jeg slet ikke lyst til andet end at sidde og kigge på det lille vidunder! Der er i hvert fald slåskamp om at holde hende herhjemme!

Jeg glæder mig også til at se billeder af lille Karlo og læse din FB. Nu har jeg ikke lige haft så meget tid til at være herinde de sidste par dage, så man er helt bagud, men altså nu er der jo noget, der er vigtigere!

Men hold da op det tog sin tid for os to - men det lykkedes da trods alt til sidst!

Anmeld

18. februar 2011

DK

TILLYKKE!!!! HURRA!!!

Hvor dejligt, fantastisk og helt utroligt, Pia!

Hun ser jo helt utrolig dejlig og søøøød ud! Endelig kom hun! Tillykke til verden, lille du!

Knus og kram Ditte

Anmeld

19. februar 2011

Mettemus

Smukke lille baby og smukke mor! ENDNU mere tillykke! Hvor er det hele fantastisk. Jeg kan se du har lagt FB ud - den vil jeg straks kaste mig over!

Anmeld

19. februar 2011

Riksen

Hej Pia

Stort TILLYKKE med jeres skønne datter - hun er bare lækker!

Dejligt at hun endelig kom, og dejligt med den store appetit hun har.

Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.