Verdens dejligste lille pige kom til verden igår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

piadas

Jeg bliver simpelthen så rørt, når jeg læser alle jeres beskeder og kommentarer - tusinde tak! I er bare fantastiske!

Jeg ville lige smide et par billeder ind til jer. Jeg ved ikke, om hun giver mig lov til at skrive FB nu, men jeg vil forsøge. Så snart den er klar, ligger jeg den ind! Hun er bare så dejlig og fødslen gik jo BARE stærk til sidst, men det skriver jeg lige lidt mere om i FB'en, som nok bliver lidt komisk. Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at grine selv, hver gang jeg tænker på de sidste minutter af fødslen!

Hun er meget sulten - og det der med at vække hende hver 3.-4. time er absolut ikke nødvendigt. Jeg tror, jeg har ammet hende hver time, siden hun blev født. Der var vist ikke så meget madpakke med efter de ekstra to uger i maven! Spørg lige om jeg er ved at være øm!!

Nå, men her er lige et par billeder. Jeg mener, jeg skrev det til Carina igår, men hvis ikke jeg gjorde er hun 3670 gram og 53 cm., så hun er ikke så stor, som vi havde forventet, men en fin størrelse alligevel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

AnneBJ

Nårh søde lille pige! Jeg ÆLSKER billedet med Jer alle fem!!

Glæder mig til FB, men rolig nu - der skal også være tid til bare at nyde Jeres 3 lækre unger!

Kram

Anmeld

16. februar 2011

Diana...

Åhh søde Pia hvor er hun dog bare dejlig, jeg ked af jeg ikke var med på heppe koret  men så først indlægget da du havde født 

Hvor er det bare dejligt at det var et godt forløb så du kan smile af det. Og sikke nogen fantastiske billeder jeg er helt vil med det af her alle sammen. smukke børn i har. 

KÆMPE TILLYKKE TIL DIG OG DIN FAMILIE 

Anmeld

16. februar 2011

Kit

TILLYKKE ENDNU EN GANG.

Dejlige billeder af den lille familie. Glæder mig SÅÅÅÅ meget til at læse din FB.

Anmeld

16. februar 2011

Maria-s

Et for hver af dine dejlige børn

De ser stolte ud, storesøster og storebror

Anmeld

16. februar 2011

Sofia

Hvor er hun bare fin - elsker alt hendes mørke hår, hun er en rigtig darling.

Anmeld

16. februar 2011

CA

Hvor er hun smuk - og hvor ser i lykkelige og overskudsagtige udSuperwoman som du skrev i går - det er du vist! 

Glæder mig til FB, men nyd du nu bare lige at hun endelig kom ud! Jeg blir helt rørt af at se fødestuden og dynebetrækket - det er ikke længe siden jeg lå der Og jeg er egentlig klar igen du! Skal vi mødes deroppe næste gang? 9mdr. fra nu? Ha ha du sagde selv i går du var klar igen

Anmeld

16. februar 2011

Angelspot

Hvor er det nogle dejlige billeder, sikke fin hun er Håber i har det dejligt og jeg glæder mig til fb

Anmeld

17. februar 2011

Marco2

Eiii hvor er det nogle dejlige billeder af en skøn familie Du ser godt nok overskudsagtig ud på trods af du lige har født. Det er nok alle dine heppepiger der har hjulpet. 

Glæder mig til at trække på smilebåndet over din FB.

Endnu engang tillykke med hende. Hun ser dejlig ud.

AG

Anmeld

17. februar 2011

Elvers

Hvor er hun lækker Og hvor har du i det hele taget smukke børn! Til lykke med familieforøgelsen Dejligt hun endelig kom!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.