Magasiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Astrid P

Hvilke magasiner ville I holde hvis I havde masser af penge og hvorfor?

Jeg ville holde:

- Boligmagasinet, fordi jeg synes indretning og design er inspirerende

- Illustreret videnskab, fordi man lærer en masse spændende ting af at læse det blad

- Natonal Geographic, af samme grund som Illustreret videnskab

- Woman, selvom jeg egentlig tit føler jeg er blevet lidt for gammel til det blad... Men det er nu alligvel hyggeligt

-T3, fordi jeg ELSKER fede gadgets

Tjah, og så måske også et enkelt mor/barn magasin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Tynen

Her må det blive:

*Woman (Blev skåret væk efter vi flyttede i hus),
*Mama - Vi forældre,
*Q (Lidt mormor, men synes faktisk det er okay)
*Ude&Hjemme (SÅ mormor! Men synes der er mange gode artikler - Can´t help it :$)

Anmeld

29. september 2008

Rasmine

Jeg gad faktisk godt holde ét eller andet håndarbejdsblad, hvis jeg kunne tage mig sammen til at få en ny hobby. Mangler en hobby! (Men på den anden side: hvis jeg havde en hobby sad jeg jo ikk på Baby.dk, vel??? :'( ) Kan ikke strikke, det gad jeg godt jeg kunne. Kan heller ikke bruge symaskine, det ville jeg os gerne lære.

Anmeld

29. september 2008

Lise

Jeg ville holde alverdens mad-blade.. holder Spis Bedre, og har gjort det siden 2. nummer - og det er bare alle tiders når månedens blad kommer. Jeg æææælsker at lave mad, hvis der bare er nogen der gider æde det.

Måske Q - har det bedre med min krop når jeg læser det blad.

Ellers ikke noget. Har sgu så sjældent fri - og når jeg har så skal jeg læse skolelæsestof +o( Bliver jeg dog aldrig færdig?

Lise - som har holdt eksamensfri (fra arbejde) idag

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Jeg holder Vores Børn og Se og Hør, min kæreste holder Anders And, Vmax (bilblad) og Jumbobøgerne...

Det er nogen af de ting vi skal have råd til...

Lidt glæde i livet skal man vel have lov til...

Betina

Anmeld

29. september 2008

Kaufie

Her får vi alt hvad der findes af marvel-comics blade ind af døren... superman, x-men, batman, u name it..... Det er så mandens...

Jeg selv har ikke abonnement på noget fast, men køber af og til Vi Forældre, eller et af de der børne-blade. Eller Tidens Kvinder.... Og kaster mig over Ude&Hjemme når vi er hjemme hos mine forældre....

Anmeld

29. september 2008

Rasmine

Hov.
Abonnerer ikke på Se & Hør, men den køber jeg næsten hver uge.
Og af og til Alt for damerne, Femina (det tager ikke engang 15 min. at bladre dem igennem, men kan ikke lade være)
Vi forældre.

(Vi forældre, og andre magasiner, gammel udgave, kan i øvrigt ofte købes hos lægen/ørelægen(øjenlægen el. andet i den dur for 10 kr. Så støtter man røde Kors.)

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Vores BØRN som det eneste, og Dennis køber M! og FHM hver månede! Så herhjemme er det faktisk manden der bruger flest penge på magasiner (?) :S

-Nadia

Anmeld

29. september 2008

Loggidut

overhovedet ikke et eneste...jeg får det alligevel ikke læst, hvis jeg havde mange penge, så var jeg sgu da ude og gi den gaz8D

Anmeld

29. september 2008

ka li ja

uhhhhh
her har vi fast ill videnskab og jumbobøgerne
vi køber stort set også se og hør hver uge... efter jeg er begyndt på arb er det ikke så nødvendigt mer;)
ellers ville jeg rigtig gerne ha blade der handler om
mad
fotograferig
computer
børn
mænd
og så noget frækt selvfølgerlig:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.