Barnedåb den 24. april 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Det lyder rigtig godt Mette! Den holder jeg dig op på!

Hvor skal I holde jeres dåb?

AG

Det skal vi hjemme hos mine forældre og i kirken hvor jeg er døbt og konfirmeret med den samme præst som dengang. Hun har også viet mine forældre og begravet min mormor. Der er ingen af os der er troende og vi var i tvivl om, om han skulle døbes eller "bare" navngives. Da vi ikke har noget forhold til kirken her i Århus, gav det slet ingen mening at døbe ham her. Den eneste måde jeg kunne forestille mig en dåb var hvis det skulle være med en præst jeg kender. For Jens var det knapt så vigtigt, så jeg fik lov til at bestemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Sofia

Det lyder til at blive en vildt hyggelig dag - der er så dejligt ude ved dyrehaven!

Anmeld

19. februar 2011

DK

Ihh det lyder hyggeligt! Uhhh jeg er jo SÅ spændt på hvad hun så skal hedde!!

Anmeld

15. marts 2011

Marco2

Diana - du ville gerne se indbydelserne til Smillas dåb. Du kan se dem i mit fotoalbum. Mener du har koden...

Anmeld

16. marts 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Marco2 skriver:

Ved det godt Anne. Er ret pinligt efterhånden. Kordegnen havde også spurgt efter navnet …  

Og jo det burde have været på plad men så blev min mor syg og så var der lige så meget den weekend... ja undskyldninger er der nok af …

men nej, tror vi har taget Frederikke fra igen. Synes det er super super sødt og passer godt til hende, men har måske svært ved at se en voksen kvinde med det navn. Vores næste Statsminister eller Caroline Wozniackis efterfølger hedde Frederikke …

Så som det ser ud nu ser listen sådan her ud: Isabella, Sophia, Malou, Nicoline, Julia, Smilla eller Natasja …

svært …

AG

Jeg ville vælge Julia, jeg syntes det er det pæneste af de navne som du har nævnt.

Men hvis I ikke bliver enig om navnet, så vil hun komme til at hedde Margrethe efter vores dronning.

Anmeld

16. marts 2011

Marco2

merethe skriver:

Jeg ville vælge Julia, jeg syntes det er det pæneste af de navne som du har nævnt.

Men hvis I ikke bliver enig om navnet, så vil hun komme til at hedde Margrethe efter vores dronning.

Hej Merethe.

Tak for dit indlæg. Det oprindelige indlæg er efterhånden ved at være gammelt og vores datter er kommet til at hedde Smilla.

Jeg skrev bare i det gamle indlæg for jeg ku' huske at Diana gerne ville se mine indbydelser til dåben.

Men det med at børn kommer til at hedde Margrethe hvis ikke de har fået et navn inden 6 mdr. er bare en myte. Men en sjov én af slagsen 

God dag til dig.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.