Barnedåb den 24. april 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Marco2

Så er datoen sat og kirke samt sted bestilt!!

Så søndag den 24. april skal hun døbes. Så må vi håbe at vi har fundet et navn til den tid, ellers bliver det jo en noget speciel dåb 

Hun skal døbes i Viby Kirke og bagefter skal vi spise på Thors Mølle ved Dyrehaven i Marselisborg Skov. 

Vi inviterer 27 voksne og 10 børn …

Glæder os og håber det bliver en dejlig dag

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Så er datoen sat og kirke samt sted bestilt!!

Så søndag den 24. april skal hun døbes. Så må vi håbe at vi har fundet et navn til den tid, ellers bliver det jo en noget speciel dåb 

Hun skal døbes i Viby Kirke og bagefter skal vi spise på Thors Mølle ved Dyrehaven i Marselisborg Skov. 

Vi inviterer 27 voksne og 10 børn …

Glæder os og håber det bliver en dejlig dag

AG

Altså AG! Jeg troede I havde lovet hinanden at beslutte et navn allerede forrige weekend?

Står det stadig mellem Frederikke og Malou?

Tillykke med datoen er sat - mon ikke I nok skal finde lige præcis hendes navn inden da?

Anmeld

16. februar 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Altså AG! Jeg troede I havde lovet hinanden at beslutte et navn allerede forrige weekend?

Står det stadig mellem Frederikke og Malou?

Tillykke med datoen er sat - mon ikke I nok skal finde lige præcis hendes navn inden da?

Ved det godt Anne. Er ret pinligt efterhånden. Kordegnen havde også spurgt efter navnet …  

Og jo det burde have været på plad men så blev min mor syg og så var der lige så meget den weekend... ja undskyldninger er der nok af …

men nej, tror vi har taget Frederikke fra igen. Synes det er super super sødt og passer godt til hende, men har måske svært ved at se en voksen kvinde med det navn. Vores næste Statsminister eller Caroline Wozniackis efterfølger hedde Frederikke …

Så som det ser ud nu ser listen sådan her ud: Isabella, Sophia, Malou, Nicoline, Julia, Smilla eller Natasja …

svært …

AG

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Ved det godt Anne. Er ret pinligt efterhånden. Kordegnen havde også spurgt efter navnet …  

Og jo det burde have været på plad men så blev min mor syg og så var der lige så meget den weekend... ja undskyldninger er der nok af …

men nej, tror vi har taget Frederikke fra igen. Synes det er super super sødt og passer godt til hende, men har måske svært ved at se en voksen kvinde med det navn. Vores næste Statsminister eller Caroline Wozniackis efterfølger hedde Frederikke …

Så som det ser ud nu ser listen sådan her ud: Isabella, Sophia, Malou, Nicoline, Julia, Smilla eller Natasja …

svært …

AG

Shit man, I gør det jo heller ikke nemmere når I så finder så mange andre skønne pigenavne

Men altså, jeg er stadig helt sikker på, I nok skal finde lige præcis hendes navn inden dåben!

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Shit man, I gør det jo heller ikke nemmere når I så finder så mange andre skønne pigenavne

Men altså, jeg er stadig helt sikker på, I nok skal finde lige præcis hendes navn inden dåben!

I øvrigt stemmer jeg for Sophia - det lyder godt med Emily synes jeg!

Anmeld

16. februar 2011

Maria-s

Jeg stemmer for Isabella SÅ smukt et navn synes jeg. BÅDE til barn og voksen.

Men ja Sophia er OGSÅ rigtig godt og så betyder det jo VISDOM. Ikke dårligt at have lidt positiv karma med fra starten af sit liv

Begge navne er internationale, hvilket i hvert fald er en ting jeg selv vægter

Nå ja men det var bare min mening

Håber I snart bliver enige derhjemme

Anmeld

16. februar 2011

Mettemus

Ih den dag skal vi også holde barnedåb! Bare rolig - jeg har allerede bestilt det mest fantastiske vejr

Anmeld

16. februar 2011

Marco2

Mettemus skriver:

Ih den dag skal vi også holde barnedåb! Bare rolig - jeg har allerede bestilt det mest fantastiske vejr

Det lyder rigtig godt Mette! Den holder jeg dig op på!

Hvor skal I holde jeres dåb?

AG

Anmeld

16. februar 2011

Kats

Marco2 skriver:

svært …

AG

Tillykke med den fastsatte dato... så langt så godt!!
 Det stresser mig dog vildt... for vi har slet ikke snakket barnedåb endnu - overhovedet !!!
- til gengæld har vi fundet et navn

Mht de navne I har i spil, så synes jeg især godt om Isabella og Julia...
Det kan man også godt hedde som voksen statsminister / prof tennisspiller

Anmeld

16. februar 2011

AnneBJ

Kats skriver:

- til gengæld har vi fundet et navn

Touché! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.