hvor er trold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

Loggidut

hvad sidder du her for trold, tag anja i hånden og begynd at løbe jer en lang tur...nu synes jeg godt nok snart at i skal tage jer sammen, og få smuttet de par stykker ud...nysgerrigheden vil jo ingen ende tage!

det er altså ikke så tit at nogen fra vores julibørn bliver storesøskende...

altså det betyder jo at de ikke er de små mere...

så afsted...hushhhh med sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

hvad sidder du her for trold, tag anja i hånden og begynd at løbe jer en lang tur...nu synes jeg godt nok snart at i skal tage jer sammen, og få smuttet de par stykker ud...nysgerrigheden vil jo ingen ende tage!

det er altså ikke så tit at nogen fra vores julibørn bliver storesøskende...

altså det betyder jo at de ikke er de små mere...

så afsted...hushhhh med sig!

Jamen jeg gør jo hvad jeg kan... har allerede været oppe oven på 5 gange i dag... og skal der op igen 2 gange nu her (med vasketøj)...

Og så har jeg været i kælderen 4 gange ind til videre for at vasketøj... Så jeg arbejder jo i hærdigt på at der skal ske noget...

Men nej det er jo godt ikke så tit at nogen af vores Julibørn bliver storesøskende... tror faktisk at Anja og mig er de første...

Betina

Anmeld

29. september 2008

Anja

Ja, det er spændende.

Her har jeg gjort en indsats ved en rask gåtur på 5 kvarter, men det har ikke givet andet end træthed, så har lige fået en morfar på 2 timer :P

Gad ellers også godt, at der snart sker noget, vil forfærdeligt gerne snart have den baby ud, så jeg kan se om det virkeligt er en lillesøster :)

Anmeld

29. september 2008

Mie A

Håber sådan på at springe over i køen - her er der ikke noget køkultur, da jeg gik 11 dage!!!! over tid sidst :D - synes at jeg fortjener at føde før tid denne gang.

Knus Mie

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Mie Albrecht skriver:

Håber sådan på at springe over i køen - her er der ikke noget køkultur, da jeg gik 11 dage!!!! over tid sidst :D - synes at jeg fortjener at føde før tid denne gang.

Knus Mie

Hvis det kom an på det skulle jeg snart til at i gang, jeg gik 8 dage over tid sidst... Så jeg har vist også fortjent det...

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Ja, det er spændende.

Her har jeg gjort en indsats ved en rask gåtur på 5 kvarter, men det har ikke givet andet end træthed, så har lige fået en morfar på 2 timer :P

Gad ellers også godt, at der snart sker noget, vil forfærdeligt gerne snart have den baby ud, så jeg kan se om det virkeligt er en lillesøster :)

du stoler ikke helt på at de siger det er en pige hva... kan godt forstå du er skeptisk, må ærligt tilstå at havde jeg ikke fået så tydeligt et bevis som jeg gjorde havde jeg nok også været i tvivl...

Betina

Anmeld

29. september 2008

Mie A

Anja skriver:

Ja, det er spændende.

Ja her har vi jo også fået at vide at vi skal have en lille pige - men jeg har i de seneste dage drømt at vores lille Lærke var en lille Daniel - det ville nu overhovedet ikke genere mig - tror bare at han vil se sjov ud i lyserød :) Tror at storesøsteren vil blive MEGET skuffet, da hun jo har en lillebror i forvejen.

Knus Mie

Anmeld

29. september 2008

Anja

Trold skriver:

Anja skriver:

Ja, det er spændende.

du stoler ikke helt på at de siger det er en pige hva... kan godt forstå du er skeptisk, må ærligt tilstå at havde jeg ikke fået så tydeligt et bevis som jeg gjorde havde jeg nok også været i tvivl...

Betina

Ja, jeg er lidt skeptisk bla fordi jeg TO gange har drømt, at jeg fik en dreng :P

Dernæst var hende der scannede jo heller ikke 100 % sikker, men det at hun sagde at hun mente det var en pige har manden jo taget 100% for gode varer :D Jeg vil nok gerne have lidt mere bevis ! Men uanset bliver jeg super glad - fra starten ville jeg faktisk helst have en dreng mere, så vænnede jeg mig til tanken om en pige - og NU må der bare gerne kommet et BARN ! ;)

Anmeld

29. september 2008

Anja

Mie Albrecht skriver:

Anja skriver:

Ja, det er spændende.

Ja her har vi jo også fået at vide at vi skal have en lille pige - men jeg har i de seneste dage drømt at vores lille Lærke var en lille Daniel - det ville nu overhovedet ikke genere mig - tror bare at han vil se sjov ud i lyserød :) Tror at storesøsteren vil blive MEGET skuffet, da hun jo har en lillebror i forvejen.

Knus Mie

Her bliver den store rigtig glad, hvis det viser sig at være en dreng, for han gider ikke rigtigt at have en lillesøster :D

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Trold skriver:

Anja skriver:

Ja, det er spændende.

Betina

Ja, jeg er lidt skeptisk bla fordi jeg TO gange har drømt, at jeg fik en dreng :P

Dernæst var hende der scannede jo heller ikke 100 % sikker, men det at hun sagde at hun mente det var en pige har manden jo taget 100% for gode varer :D Jeg vil nok gerne have lidt mere bevis ! Men uanset bliver jeg super glad - fra starten ville jeg faktisk helst have en dreng mere, så vænnede jeg mig til tanken om en pige - og NU må der bare gerne kommet et BARN ! ;)

Ja okay så kan jeg godt forstå du er lidt skeptisk, har de ikke sagt noget alle de andre gange du var ude og blive scannet??? Da vi var afsted i tirsdags sagde hun også at det blev en dreng, for hun kunne se klokkeværket...

Men okay jeg bliver også glad uanset hvad der kommer ud, vi ville jo helst gerne have haft en pige mere, men en dreng er absolut også velkommen... Men bare der snart kommer et BARN ja så er jeg glad, og bare det går godt...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.