Hvornår gik jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Ann-

emma var 9 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Brams

Lilac skriver:

ja, man kan hurtigt komme til at sammenligne med andres børn, og det er jo ofte mere "synligt" hvis børn er hurtige motorisk... der er bare forskel på hvilke kompetencer børnene udvikler, men det hele kommer jo før eller siden 

Det er SÅ rigtigt, det er nemlig meget synligt hvornår de begynder at gå, og det er altid det folk spørger om

Men ja, selvfølgelig kommer det, har bare svært ved at vente

Anmeld

16. februar 2011

saxa

Yasmin var 10mdr

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Brams skriver:

Det er SÅ rigtigt, det er nemlig meget synligt hvornår de begynder at gå, og det er altid det folk spørger om

Men ja, selvfølgelig kommer det, har bare svært ved at vente

Bare vent - når Lærke er to år og bare drøner rundt for fulde gardiner, så glemmer man helt hvor utålmodig man var 

Anmeld

16. februar 2011

Diana...

Lucas var 10 måneder 

Anmeld

16. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hej med jer

vil bare hører ad hvornår jeres børn gik helt selv uden støtte? min datter er lige blevet 1år, og går rigtigt meget rundt med ting og rundt om ting, men tør ikke rigtigt slippe med det kommer nok inden så længe det skal os siges at hun kravler super godt og hurtigt, så ved ikke om hun bare synes det er nemmest, men hvad gjorde jeres børn.. hun har taget nogle skidt uden noget støtte ved tilfældighed, men hellere ikke mere end det..

Min søn gik et par dage inden han blev 1 år. Jeg blev faktisk lidt paf, for vi havde været til læge ved 1-års undersøgelsen, og da vi så kom ud derfra mødte vi min mor. Han var så ivrig efter at skulle over til sin mormor at han slap min hånd og gik 10 skridt derover. Så det kan altså sagtens ske fra den ene dag til den anden

Anmeld

16. februar 2011

StineL

Isabella gik da hun var 21 måneder. Hun lærte faktisk at gå kun 6 dage før Alexander blev født...
Alexander gik da han var 15 måneder.

Anmeld

16. februar 2011

Brams

Lilac skriver:

Bare vent - når Lærke er to år og bare drøner rundt for fulde gardiner, så glemmer man helt hvor utålmodig man var 

Anmeld

16. februar 2011

132319

Hjalte var 18½ måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.