Hvornår gik jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Hansen97

Mie 15 mdr, Mikkel 15 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Lusi

Luna gik også rigtig meget, men holdt altid fast i noget. Hun slap først den dag hun blev 19 måneder, men der gik hun tilgengæld også 4 meter uden at vælte.. Hun væltede sjældent efterfølgende..

Anmeld

16. februar 2011

LC

Min datter tog de første skridt  selv da hun var 9mdr. og gik rundt overalt da hun var 10mdr..

Anmeld

16. februar 2011

LinLin

David kravlede da han var 8 mdr, gik med gåvogn da han var 10 mdr, men han var knap 16 mdr før han gik selv

Anmeld

16. februar 2011

Brams

Luna gik også rigtig meget, men holdt altid fast i noget. Hun slap først den dag hun blev 19 måneder, men der gik hun tilgengæld også 4 meter uden at vælte.. Hun væltede sjældent efterfølgende..

Ej hvor er det dejligt at læse. Min datter Lærke er snart 16 mdr. og hun går heller ikke uden at vi holder hende i hånden eller hun går rundt om sofabordet. Glæææder mig til hun begynder at gå

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

Brams skriver:

Ej hvor er det dejligt at læse. Min datter er snart 16 mdr. og hun går heller ikke uden at vi holder hende i hånden eller hun går rundt om sofabordet. Glæææder mig til hun begynder at gå

Der er jo så stor forskel på børn.. Luna er ret langsom motorisk, men hun er klog og er ret svær at narre

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

dejligt at hører at det er meget forskelligt hvornår jeres børn går, så behøver jeg ikke være bange for hun er bagud eller noget;-)

Anmeld

16. februar 2011

Brams

Lykke86 skriver:

Der er jo så stor forskel på børn.. Luna er ret langsom motorisk, men hun er klog og er ret svær at narre

Har på fornemmelsen det er lidt det samme her. Lærke er meget interesseret i ord og bogstaver og "kommenterer" på ting hun hører i f.eks. sange eller på tv

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

xxx gik uden støtte da han var omkring de 15 mdr., så bare rolig - det kommer lige pludselig når hun er klar til det 

Anmeld

16. februar 2011

LIZO

begge mine børn var 10 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.