Det der job-halløj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hvis nu de i en stillingsannonce har angivet cand.samf. som uddannelse - og man er cand.mag men med en samfundsvidenskabelig retning (jeg har læst historie, men stort set alle mine områdefag er samfundsorienteret, som Historie og Samfundsvidenskab, International og Transnational Historie) - kan man så godt tillade sig at søge stillingen? Tænker bare, når deres listede arbejdsopgaver er ting, jeg har arbejdet med på mit studie, så er det vel ok at prøve at søge den? De kan jo bare afvise ansøgningen...

Og hvis man kun opfylder 3 ud af 5 eller 5 ud af 7 af deres forventninger i stillingsnnoncen - kan man så søge den? Eller skal man passe 100 % på deres ønskede profil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Lise

Jeg ville søge stillingen.. de kan jo lave papirsflyvere af ansøgningen hvis de synes det er helt godnat ;)

Hvis man opfylder 5 ud af 7 forventninger, så søg endelig. Det ville jeg gøre.

Anmeld

28. september 2008

Astrid P

Søg for pokker!

Anmeld

28. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Tark:) Sidder og udvælger stillingsopslag og begynder at søge i morgen - man kan vel godt søge, når man har en forhåndsgodkendelse, men endnu ikke det endelige eksamensbevis? Det kommer først efter d. 5.november, så det er der jo lidt tid til...(?)

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Jeg ville også søge! Helt sikkert..

Hvis det var et job jeg virkelig ville have, men ikke havde den uddannelse de "krævede" ville jeg søge det alligevl. Det kan jo være man er heldig og man lige er den de søger :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.