hallo???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2008

heaven

er der slet ikke nogen her, det er da vildt så stille der er ???

Jannie - keder sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jow - er godt nok ikke en af de "faste", men lurer da herinde, mens jeg sidder og forsøger at finde rundt i den nye og meget skræmmende verden udenfor uni8(.

Er der ikke 1/ÉN side, hvor ALLE jobs er samlet? Synes godt nok der er mange sider man kan søge job på, og nogle af dem har samme annoncer liggende - spild af tid!

Anmeld

28. september 2008

Tynen

Jeg er lige på vej i seng - Man bliver lidt træt af at have hysterisk barn 24-7 ;)

Anmeld

28. september 2008

Juniors mor

jeg er her også - men lige om lidt er jeg væk :-o - skal tideligt op og til MD scanning i morgen. Har brugt aftenen på boligsiden.dk......håber på vi kan flytte i noget større inden den lille kommer...........hvis bare man havde mange mange mange penge......:(

Anmeld

28. september 2008

Tynen

Juniors mor skriver:

jeg er her også - men lige om lidt er jeg væk :-o - skal tideligt op og til MD scanning i morgen. Har brugt aftenen på boligsiden.dk......håber på vi kan flytte i noget større inden den lille kommer...........hvis bare man havde mange mange mange penge......:(

Ihh, held og lykke imorgen!

Glæder mig til at høre hvordan det gik.. Og måske se et bette billede af bebsen (L)

Anmeld

28. september 2008

Juniors mor

Tynen skriver:

Juniors mor skriver:

Ihh, held og lykke imorgen!

Glæder mig til at høre hvordan det gik.. Og måske se et bette billede af bebsen (L)

Tak tak!
Glæder os også rigtig meget. Er spændt på om de er enige i, at det er en lillesøster. Det var den meget grundige scannings-mand i USA nemlig helt sikker på ved nakkefoldsscanningen.....

Anmeld

28. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Juniors mor skriver:

Iiiihhh, jeld og lykke:) Sidder og bliver rigtig meget nostalgisk og en kende misundelig... glæder mig til jeg selv skal til scanning igen en dag(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.