Appetit - hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

CA

Multebær skriver:

Carina jeg har det ligesom dig. Jeg skal virkelig huske mig selv på at spise - skrive det i min kalender og sætte mobilalarmen. Sådan har jeg aldrig haft det før. Har altid været god til at voldæde. 

Annes idemed slynge og madpakke - det vil jeg forsøge mig med.

pøj pøj til dig.

Det er bare rigtig dumt ikke at spise. Hmm.. underligt ligepludselig bare at glemme mad! 

Ja, Anne er ret så tit genial! 

Held og lykke med dit madprojekt også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Carina, funker det med madpakkekonceptet?

Kristine, jeg har faktisk været en rigtig skovl til at få spist når jeg går herhjemme, hele dage selv! (og er det lidt igen)

Jeg gik sygemeldt 2 mdr. sidste vinter, og jeg var ELENDIG til at få noget mad. Min aftensmad bestod ofte af en pose haribo eller lignende ... Den kan man nemlig indtage vha. en hånd foran computeren... 

Så begyndte jeg at lave rugbrødsmadder om aftenen, pakkede dem ind seperat, ordnede grønstager osv. og jeg blev så meget bedre til at få noget mad! Selvfølgelig er der forskel på, at være sygemeldt og nybagt mor, men jeg håber det alligevel er et brugbart råd, så I får noget mad ned!

Skulle vi i øvrigt aldrig se et billede eller to af Karlo 

Jeg smører ikke direkte madpakke, men sørger for at der er noget der er nemt, let og lækkert. Viklen er genial når der skal findes mad Det er blevet meget nemmere. Appetitten er dog stadig pist væk

Jaaaa vi vil se Karlo!!!

Anmeld

19. februar 2011

Multebær

Carina87 skriver:

Jeg smører ikke direkte madpakke, men sørger for at der er noget der er nemt, let og lækkert. Viklen er genial når der skal findes mad Det er blevet meget nemmere. Appetitten er dog stadig pist væk

Jaaaa vi vil se Karlo!!!

så pinligt men jeg kan ikke finde ud af at oploade. Er det mon fordi jeg har mac? Jeg har god oploaded ham på min profil under barn. Vises det?

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Jeg har god oploaded ham på min profil under barn. Vises det?

Ja det gør

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jaaaa vi vil se Karlo!!!

Dejligt det går lidt fremad, og at viklen har hjulpet! Hvad endte du med for en?

Anmeld

19. februar 2011

Multebær

Carina87 skriver:

Jaaaa vi vil se Karlo!!!

Mange tak. Jeg har tabt 9 kg siden fødselen for en uge siden  synes det er lidt meget. Jeg har INGEN muskler!!! 

Anmeld

19. februar 2011

CA

Multebær skriver:

så pinligt men jeg kan ikke finde ud af at oploade. Er det mon fordi jeg har mac? Jeg har god oploaded ham på min profil under barn. Vises det?

Jeg har også haft lidt problemer med billederne og min mac. Menhan kan godt ses - og hvor er han lækker!!

Anmeld

19. februar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Dejligt det går lidt fremad, og at viklen har hjulpet! Hvad endte du med for en?

Den er hjemmesyet, men vil tro den minder mest om.... ja nu har jeg glemt hva den hedder Det er en firkant med 4 lange stropper...

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Den er hjemmesyet, men vil tro den minder mest om.... ja nu har jeg glemt hva den hedder Det er en firkant med 4 lange stropper...

Det er ammehjerne!

Bare den virker for Jer, det er jo det vigtigste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.