ivf...kørsel på lørdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Loggidut

hvordan gør vi lige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

ivfmarie

Vi skal vel ha Linemusen på banen også? Er det i din bil?

Line og jeg skal vel bare køre/køres sammen til dig, og så går det bare derud af?

Afgang ved middagstid, oder?

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

ja det er nok ikke helt ved siden af...hvis i kan finde ud af at komme hertil...så ordner resten jo næsten sig selv.

skal vi mon ha gps med den her gang 8D8D

Anmeld

28. september 2008

ivfmarie

Hvis det er din GPS, så skal vi nok liiige ha fortalt hende en ting eller to om en rundkørsel i Ebeltoft!! :D

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

låååål...ja...det tror jeg sgu!

hmmm, men mon ikke vi selv kan huske at drøne lige over den rundkørsel...selv om hun får spasme-traumer den kære gpsdame

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

Marie: Jeg regner med enten 1) at få et lift op til dig og kobler mig på din plan derfra eller 2) at du bare springer om bord og vi bliver kørt helt til Sloggi-døren. Hvordan lyder det? Har ikke spurgt husbond endnu, men tror da ikke han har noget imod 2'eren (hm... lyder det lidt forkert?...) Loggi: Hvormeget plads har du i bilen? Jeg har sådan en foldemadras - altså en alm. tyk skummadras, der kan foldes i tre bider (gi'r det mening?). Tror du den kan være der? Min sovepose er mikro-lille-bitte :) Jeg skal lige spise rundstykker med los familos og svigerne og ha' et hurra, og så er jeg klar ;)

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

låååål...ja...det tror jeg sgu!

hmmm, men mon ikke vi selv kan huske at drøne lige over den rundkørsel...selv om hun får spasme-traumer den kære gpsdame

Husk nu at der skal være plads til babyautostolen også!

Anmeld

1. oktober 2008

ivfmarie

Lyder som en god plan.
Hvis din chauffør intet har imod at tage turen helt til Sloggi, så er det jo fjong, men ellers kan Casper godt lokkes til at køre os.

Altså... uanset hvad vi finder på, så starter det med at du ankommer på min adresse lørdag efter rundstykker og hurra, og så tager vi den derfra :D

Ihhh... nu nærmer det sig! Jeg glææææder mig!

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Lyder som en god plan.
Hvis din chauffør intet har imod at tage turen helt til Sloggi, så er det jo fjong, men ellers kan Casper godt lokkes til at køre os.

Altså... uanset hvad vi finder på, så starter det med at du ankommer på min adresse lørdag efter rundstykker og hurra, og så tager vi den derfra :D

Ihhh... nu nærmer det sig! Jeg glææææder mig!

Jeps - kan du ikke lige sende den?

Anmeld

1. oktober 2008

Loggidut

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Marie: Jeg regner med enten 1) at få et lift op til dig og kobler mig på din plan derfra eller 2) at du bare springer om bord og vi bliver kørt helt til Sloggi-døren. Hvordan lyder det? Har ikke spurgt husbond endnu, men tror da ikke han har noget imod 2'eren (hm... lyder det lidt forkert?...) Loggi: Hvormeget plads har du i bilen? Jeg har sådan en foldemadras - altså en alm. tyk skummadras, der kan foldes i tre bider (gi'r det mening?). Tror du den kan være der? Min sovepose er mikro-lille-bitte :) Jeg skal lige spise rundstykker med los familos og svigerne og ha' et hurra, og så er jeg klar ;)[/citat] jeg tror nok jeg har god plads...nu har jeg jo ikke helt hørt Bm om der var en soveplads hos hende...men mon ikke vi kan få vores gøjl ind...nu har hyner jo øllerbajser med til mig. så tag den med, så voldsom kan den sgu heller ikke være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.