Hvad ser I i fjernsynet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2008

ivfmarie

Vi er jo kommet til byn - og dermed fællesantenne, og [f]32 kanaler[/f]!!! 8(8D Jeg kommer fra 2 (TO!!) med sne på, så jeg kan slet ikke løsrive mig fra alt det elendige bras der kører konstant. Jeg vil jo gerne prioritere min tid lidt fornuftigt, så jeg ikke mister dyrbar "baby-tid" (og her tænker jeg ikke baby som i børn, men som i baby.dk). Hjælp mig: hvad MÅ I simpelthen bare se? Marie - der vidste at det var en dårlig ide at tilslutte tv'et inden resten af flyttekasserne blev tømt :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Tynen

Her har vi stadig kun 2 kanaler >(

Det eneste jeg bare MÅ se er endnu en omgang X-Faktor når det engang arriverer på skærmen.
Ellers er DR1 og TV2 da lige til dø en smule over.

Anmeld

28. september 2008

Hyner

Ha ha ja det kan der jo være noget om..... Her har jeg sagt at enten har vi internet eller også er det parabol.... Og jeg er så glad for at vi valgte nettet... Så vi nøjes stadig med de 2 kanaler, og det er fint nok endnu..

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Jeg ser ALT! Er seriøs fjernsynsnarkoman, det er stærks vanedannende at have mange kanaler.

-Nadia

Anmeld

29. september 2008

Lise

Desperate Housewives, Top-model, DUM, undersøgelse af flystyrt, Årgang 0 (når det kører), x-factor... paradise hotel :$ ... Lise - hvis mand netop har afmeldt bl.a. tv3 og Tv2 news :'(

Anmeld

29. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Uha, ser alt for meget fjernsyn...

Yndlings er: DUM (klasse8D), singleliv - selvom man er gift med børn, kan man da godt tænke lidt tilbage;), Greys hvide verden, House, Will & Grace for 10. gang, Hverdagens helte, CSI, Criminal Minds, Numbers, Alarm 112, Desperate Housewifes, Venner, Top Model, Comedykuren (DET er guld og for pokker hvor er han usympatisk), Cold Case... , et væld af mere eller mindre gode amerikanske komedieserier, så stort set alle serier vel og så ALT med børn og dokumentarer...

Anmeld

29. september 2008

bette

yndlings DUM...!

ellers ja.. alle kanaler og programmer hehe..
heksene fra et eller andet..
x faktor.. ej jeg kunne blive ved i en uendelighed

Anmeld

29. september 2008

Ny mor

0/zero/intet, faktisk :)) Vi droppede fjernsynet for 2 år siden i en ferie og har faktisk ikke savnet det siden - det var en tidsrøver for os, og ungerne ser ud til at have overlevet hidtil :P

Vi ser en dvd i ny og næ - Julius har også sine teletubbies etc. og så en gang i mellem ser vi da også dr nettv eller sputnik. Specielt dokumentarting, vil jer gerne se - nyheder og serier savner jeg ikke specielt.

Birgitte (x-tv-nakoman)

Anmeld

29. september 2008

Helle30

Jeg ser min. 2 nyhedsudsendelser hver dag på News, og resten af dummerens indhold er jeg ret ligeglad med.
Jeg har aldrig evnet at følge med i en serie, som har mere end ét afsnit.
Vi har flere end 50 kanaler på parabolen, men egentlig er det mest News vi ser. Nogle gange kan vi dog godt finde på at se en film på én af filmkanalerne. - Mest hvis én af os lige får bladret Viasats blad igennem, så vi opdager, at der kommer en god film.

Men altså: Nyhederne er jeg nød til at se - ellers føler jeg mig isoleret og uvidende.

- Helle

Anmeld

29. september 2008

ka li ja

Ny mor skriver:

0/zero/intet, faktisk :)) Vi droppede fjernsynet for 2 år siden i en ferie og har faktisk ikke savnet det siden - det var en tidsrøver for os, og ungerne ser ud til at have overlevet hidtil :P

Vi ser en dvd i ny og næ - Julius har også sine teletubbies etc. og så en gang i mellem ser vi da også dr nettv eller sputnik. Specielt dokumentarting, vil jer gerne se - nyheder og serier savner jeg ikke specielt.

Birgitte (x-tv-nakoman)

gået fra techno tøz!!! til seriøs øko hippie hahahahahahahaha
jeg kunne ikke undvæe mit fjernsyn.. ikke så meget fordi jeg ser det der kommer, men egentlig bare for at ligge der.. og så ville jeg da ikke gå glip af dh onsdag aften!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.