Hej baby people 
Jeg kontaktede min studievejleder i sidste uge da jeg har følt mig alt for let til gråd, irritabel, urolig, ukoncentreret og prustende hele tiden.. Hun bedte mig så tage en tur til lægen, og derefter kontakte hende igen. Lægen konstaterede så, at jeg har fået stress, og som "bonus" også en lille depression oveni!? ARG!
Derefter tog jeg op til min far i 4 dage, for ligesom at koble af, og tænke på noget helt andet end skole, økonomi osv.
Jeg sidder så her og nyder min vinterferie stille og roligt, kigger lidt på fb og læser jeres spændende indlæg... Pludselig popper en mail fra min studievejleder op, der forgæves har prøvet at ringe til mig(forkert nummer).. Jeg ringer hende op, og forklarer hvad min læge fortalte mig, og hun mener så at jeg skal melde mig ud af min uddannelse, og starte igen når jeg er klar
(skal lige siges at det er en uddannelse med løbende optag). No way, tænker jeg. Jeg skal ikke meldes ud, for jeg kommer aldrig tilbage igen så! Og det hele er jo bare spild af tid! Og desuden, hvor i dælen skal jeg så få penge fra? Kontanthjælp? Jamen de smider mig jo alligevel ud i aktivering, hvor jeg skal møde hver dag - og så ikke får stresset af alligevel.
Hvad tænker i piger? Hvad ville i måske gøre i min situation?
Håber i kan hjælpe mig lidt 
Anmeld