Skøn aften med ungerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2008

ivfmarie

Ja sådan har det været ger for første gang i en evighed!
Malte plejer at skrige fra vi er færdige med maden til han falder i søvn, men i dag var han bare i hopla. Og Freja plejer at være tvær og hysterisk og teenageagtig. Men i dag har de være SÅ søde! Da vi var færdige med maden gik jeg totalt i barndom og lege en god gammeldags gemmeleg med Freja - fantastisk at have et hus med masser af gemmesteder, og vi grinede og havde det skide sjovt. Da Malte og far var færdig med badet deltog de i festen. Og som afslutning inden putning tog vi en omgang boogiewoogie. Begge unger fald i fredeligt i søvn med smil om munden!
Nu føler jeg mig helt "super-mom"-agtig (ganske sjælden følelse)

Marie - godt tilfreds med dagens "mor-indsats"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Tynen

Hvor lyder det bare hyggeligt :)

Lige sådan et boost man trænger til efter nogle dage med hysteriske børn!

Anmeld

28. september 2008

Hyner

Ja det er da det bedste man kan med ungeren.... Hvorfor har vi ikke så god tid til det hele hver dag????

Anmeld

28. september 2008

Susan1978

Jeg gav mig også rigtig tid til at læse 2 lange gonat historier med Ea i sofaen og så fik hun lov at sove inde på soveværelsegulvet på sin madras, da hun ikke vil sove med ble mere, så hun skal være lidt tæt på toilettet.

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

LA LA LA...DET ENESTE JEG KAN HØRE KOMMER UD AF DIG ER LA LA LA....

og her skulle smileyen med fingrene i ørene så havde været...

LA LA LA LA.....

det fandme snyd...vi har kun haft hyleunge her hele weekenden...:(

kan du høre hvor misundelig jeg bare er ;)

hvor er det bare fedt, henter du ikke mig næste gang...og mine unger...så kan de få lidt boogi woogi sammen med jer 8D

Anmeld

28. september 2008

ivfmarie

da hun ikke vil sove med ble mere, så hun skal være lidt tæt på toilettet.

sjovt du skriver det... Freja er lige begyndt at sove uden ble, og jeg ville egentlig have spurgt hvordan man skal gøre - men hun sover natten igennem uden problemer (7-9-13)

Marie - der sikkert skal skifte sengetøj om lidt fordi jeg var så fri at udtale om noget godt 8(

Anmeld

28. september 2008

Susan1978

ja vi har prøvet flere gange.. men hun har altså ikke været klar.

igår var vi til netbabytræf marts 04 og hun så flere af pigerne få nattøj på inden vi kørte hjem og de fik ikke ble.. hun blev så gal på mig da jeg sagde at hun skulle tage sin på. VILLE HUN IK.. okay.. men senere fik jeg logget den på hende alligevel.

i nat ved mindat vågnede hun og skulle tisse og sagde til mig at hun ikke ville sove med ble mere... også måtte jeg hente madrassen.. for hun skal ikke ligge i min seng og have uheld. 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.