Opdatering fra samtalen med Svend fra fertilitetsklinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Becks

Kirle skriver:

Ham Svend lyder som både en meget klog mand og en flink fyr! Ikke en dårlig kombination

Han er den skønneste læge

Så skøn og behagelig at snakke med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Aves.

Tutter skriver:

Det har det helt sikkert.. Jeg lukker meget af overfor mænd, og det er jeg igang med og ændre - eller prøve på ihvertfald

Jeg har jo en rigtig sød genbo (vi kan kigge lige ind til hinanden fra min altan og hans køkken) som jeg er vild med, og han er vild med mig, jeg har desværre afvist ham 2 gange, men han hænger ved og acceptere det. Som han siger, jeg venter og vil lære dig og kende.. Når jeg er klar til det, får han også historien af vide!

Mange brikker falder på plads nu, og jeg forstår bedre, hvorfor jeg er som jeg er! Så vægttabet har betydet mere end en sundere krop for mig

Tusinde tak

Hvor lyder det godt...og ja, det er præcis det der sker for mange...man rydder ikke kun op i de usunde vaner og fjerner fedt...det vigtige er det der sker indeni..den måde man ser sig selv på og pludselig "kræver sin ret". Hvor er det bare godt for dig...og pludselig sker der noget..jeg troede jeg skulle være alene resten af mit liv og aldrig ville kunne elske en mand...heldigvis blev jeg klogere og det sjove er at jeg slet ikke går op i det ydre som jeg gjorde en periode, men det var en proces et skridt på vejen...nu har jeg mødt en mand der er vild med hende der er indeni..

Anmeld

15. februar 2011

Vial

Ihh, hvor godt. Er glad for at du bryder dig om Svend (specielt når jeg nu har anbefalet ham). Han deler vandene. Nogle er vilde med hans friske stil - andre kan ikke helt takle den. At han også kan være dybt seriøs er jo nødvendigt og godt han støttede og forstod.

Så røg der 22 kg værn og ud sprang en smuk ung traumatiseret kvinde. Håber, at du får godt gavn af psykologen og du bliver klar til at sætte et barn i verden. Jeg havde også gået i terapi i over et år inden jeg tog beslutningen. Terapien satte mange ting på plads, men roen i mig selv fik jeg først, da der bankede to små hjerter i min livmoder.. Og nu er jeg sgu lykkelig!

Håber, du får det på samme måde - altså finder lykken

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

Tutter skriver:

Det gik rigtig godt, men var sindssygt hårdt og fortælle ham de her ting om misbrugene som barn!

Han vidste lidt i forvejen, men idag fik han hele historien af vide om min farfar osv. Jeg tuede allerede inden jeg kom helt op til klinikken

Svend fortalte mig, at det var normalt når man som jeg, har været ude for disse ting og gennemgår en stor forandring med kroppen, at man så gennemlever det hele igen! Fordi man får mere opmærksomhed osv. Men jeg ser det som negativ opmærksomhed, fordi jeg er jo den samme person, bare i en lettere udgave. Og derfor er alle minderne kommet frem igen. Han synes jeg var super sej, at jeg havde taget det valg og udsætte det, det er de færreste der gør det, og så ender de ud i en kraftig fødselsdepression! Så nu er jeg endnu mere glad for mit valg
Jeg har fået en tid hos ham til om 4 mdr.
Jeg vil så starte psykologhjælp snart og forhåbentlig komme tilbage om 4 mdr. med sindet i ro  Og så ville jeg gerne nå og tabe 10 kg mere også.

Jeg spurgte samtidig Svend om vægttabet havde noget og gøre med alt den sygdom jeg har raget til mig de sidste par måneder, utallige lungebetændelser, halsbetændelser, MØB osv osv. Og det har det! Man ved ikke hvorfor, men det stabillisere sig igen, jeg skulle bare blive ved med at spise vitaminer som jeg plejer

Og så roste han mig, han synes det er sindssygt flot, at jeg har tabt 22 kg imens jeg har gået hos ham, som han sagde - Du er one of a kind

Det var en lille update herfra -

Du er sej..og det MENER jeg seriøst min pige.
Du er en vinder, og du skal nok kommeigennem det hele.
Tag din tid min ven, får sjælen gjort fri, find hvile i dit sind og tag et skridt af gangen.
Og så får du alle tiders største knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Je@nne

Tutter skriver:

Det gik rigtig godt, men var sindssygt hårdt og fortælle ham de her ting om misbrugene som barn!

Han vidste lidt i forvejen, men idag fik han hele historien af vide om min farfar osv. Jeg tuede allerede inden jeg kom helt op til klinikken

Svend fortalte mig, at det var normalt når man som jeg, har været ude for disse ting og gennemgår en stor forandring med kroppen, at man så gennemlever det hele igen! Fordi man får mere opmærksomhed osv. Men jeg ser det som negativ opmærksomhed, fordi jeg er jo den samme person, bare i en lettere udgave. Og derfor er alle minderne kommet frem igen. Han synes jeg var super sej, at jeg havde taget det valg og udsætte det, det er de færreste der gør det, og så ender de ud i en kraftig fødselsdepression! Så nu er jeg endnu mere glad for mit valg
Jeg vil så starte psykologhjælp snart og forhåbentlig komme tilbage om 4 mdr. med sindet i ro  Og så ville jeg gerne nå og tabe 10 kg mere også.

Jeg spurgte samtidig Svend om vægttabet havde noget og gøre med alt den sygdom jeg har raget til mig de sidste par måneder, utallige lungebetændelser, halsbetændelser, MØB osv osv. Og det har det! Man ved ikke hvorfor, men det stabillisere sig igen, jeg skulle bare blive ved med at spise vitaminer som jeg plejer

Og så roste han mig, han synes det er sindssygt flot, at jeg har tabt 22 kg imens jeg har gået hos ham, som han sagde - Du er one of a kind

Du er nemlig super sej og har altid været det

Er glad på dine vegne over du er glad for de valg du har truffet. Og rigtig rigtig stort tillykke med det enormt flotte vægttab. Super godt gået.

Anmeld

16. februar 2011

Becks

Eva. skriver:

Hvor lyder det godt...og ja, det er præcis det der sker for mange...man rydder ikke kun op i de usunde vaner og fjerner fedt...det vigtige er det der sker indeni..den måde man ser sig selv på og pludselig "kræver sin ret". Hvor er det bare godt for dig...og pludselig sker der noget..jeg troede jeg skulle være alene resten af mit liv og aldrig ville kunne elske en mand...heldigvis blev jeg klogere og det sjove er at jeg slet ikke går op i det ydre som jeg gjorde en periode, men det var en proces et skridt på vejen...nu har jeg mødt en mand der er vild med hende der er indeni..

Nemlig man bliver et nyt menneske, dog stadig den samme..

Og tillykke med kærligheden, hvor er det fantastisk for dig, du fortjener noget medgang

Anmeld

16. februar 2011

Becks

KaMa skriver:

Ihh, hvor godt. Er glad for at du bryder dig om Svend (specielt når jeg nu har anbefalet ham). Han deler vandene. Nogle er vilde med hans friske stil - andre kan ikke helt takle den. At han også kan være dybt seriøs er jo nødvendigt og godt han støttede og forstod.

Så røg der 22 kg værn og ud sprang en smuk ung traumatiseret kvinde. Håber, at du får godt gavn af psykologen og du bliver klar til at sætte et barn i verden. Jeg havde også gået i terapi i over et år inden jeg tog beslutningen. Terapien satte mange ting på plads, men roen i mig selv fik jeg først, da der bankede to små hjerter i min livmoder.. Og nu er jeg sgu lykkelig!

Håber, du får det på samme måde - altså finder lykken

Jeg elsker hans friske måde og være på, og kan han se det er alvor vi skal snakke, så ændre han sig med det samme - LOVE IT!

Det du skriver med at du også har gået i terapi, bekræfter mig endnu engang kun i, at det er det helt rigtige jeg er igang med! Har bare følt at jeg har taget alle ved næsen ved at have sagt jeg skulle insemineres i denne måned, og så sker det ikke alligevel! Men jeg skal og vil tænke på mig selv først, det fortjemer ikke kun jeg men også det/de kommende barn/børn!! Jeg vil være en god mor, en mor som jeg ikke selv har haft. Én der kan give kærlighed og omsorg, og det kan jeg ikke, fær jeg har lært og elske mig selv!

Og tak du er sgu skøn

Anmeld

16. februar 2011

Becks

SussieThyssen skriver:

Du er sej..og det MENER jeg seriøst min pige.
Du er en vinder, og du skal nok kommeigennem det hele.
Tag din tid min ven, får sjælen gjort fri, find hvile i dit sind og tag et skridt af gangen.
Og så får du alle tiders største knus.

Kærligst
Sussie

1000 tak søde

Anmeld

16. februar 2011

Becks

Je@nne skriver:

Du er nemlig super sej og har altid været det

Er glad på dine vegne over du er glad for de valg du har truffet. Og rigtig rigtig stort tillykke med det enormt flotte vægttab. Super godt gået.

Tak søde

Hvordan går det med jer?

Anmeld

16. februar 2011

Ranarupta

Jeg kan ikke vælge mine ord, så de passer helt præcist - altså lige udover 

SÅDAN, SKØNNE TUTTER-LUTTER!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.