Det gik rigtig godt, men var sindssygt hårdt og fortælle ham de her ting om misbrugene som barn!
Han vidste lidt i forvejen, men idag fik han hele historien af vide om min farfar osv. Jeg tuede allerede inden jeg kom helt op til klinikken 
Svend fortalte mig, at det var normalt når man som jeg, har været ude for disse ting og gennemgår en stor forandring med kroppen, at man så gennemlever det hele igen! Fordi man får mere opmærksomhed osv. Men jeg ser det som negativ opmærksomhed, fordi jeg er jo den samme person, bare i en lettere udgave. Og derfor er alle minderne kommet frem igen. Han synes jeg var super sej, at jeg havde taget det valg og udsætte det, det er de færreste der gør det, og så ender de ud i en kraftig fødselsdepression! Så nu er jeg endnu mere glad for mit valg 
Jeg har fået en tid hos ham til om 4 mdr.
Jeg vil så starte psykologhjælp snart og forhåbentlig komme tilbage om 4 mdr. med sindet i ro
Og så ville jeg gerne nå og tabe 10 kg mere også.
Jeg spurgte samtidig Svend om vægttabet havde noget og gøre med alt den sygdom jeg har raget til mig de sidste par måneder, utallige lungebetændelser, halsbetændelser, MØB osv osv. Og det har det! Man ved ikke hvorfor, men det stabillisere sig igen, jeg skulle bare blive ved med at spise vitaminer som jeg plejer 
Og så roste han mig, han synes det er sindssygt flot, at jeg har tabt 22 kg imens jeg har gået hos ham, som han sagde - Du er one of a kind 
Det var en lille update herfra - 
Anmeld