For hyggens skyld, hvad skulle jeres børn have heddet hvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Rsa

- Tobias skulle hedde Aya, hvis han havde været en pige...

Og Elena skulle have haft navnet Karl-Emil, hvis hun havde været en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Pigent

D.B.L skriver:

De var blevet modsatte køn?? Ella var nok blevet en Kornelius og Cornelia var blevet en Carlo

Har ikke nogen børn og skal ikke have inde for de næste par år. 

Men kan godt lide de her navne

William,Anton,Sofus,Bertil,Frederik osv. 

Pigenavne skifter hele tiden men lige nu er det Naya,Fransiska eller Celina. Måske Mathilde,Malucca,Natalie osv. 

Anmeld

15. februar 2011

Rosa

Pena skriver:

Er lidt nysgerrig. Vil det sige der kom en ret stor overraskelse ved fødslen?

Nej, vi fik en tidlig sanning og scanningslægen var så uforsigtig at komme med et meget skråsikkert bud og mente med 99% sikkerhed at det var en pige.  Da vi så kom til MD-scanningen og kaldte barnet "hun" hele tiden fik vi afvide af scanningsdamen at det nok var lidt dumt at blive ved med at kalde vores søn for en pige 

Anmeld

15. februar 2011

JacobsMoar

Hvis Jacob var blevet en pige, skulle han have heddet Anna.. Hvis vi nogensinde skal have en til, og det bliver en pige er det helt klart en Anna.. Hvis det stod til mig hed Jacob ikke bare Jacob, men Jacob-Emil

Anmeld

15. februar 2011

Vial

JulieE skriver:

Hvis Jacob var blevet en pige van det nok blevet en lille Ellen (Havde termin på min mands afdøde faster Ellens Fødselsdag og fødte faktisk på hendes dødsdato) og Val Line blevet en dreng var det blevet en lille Jeppe eller en lille Laurids

Hvor sjovt.

Min tvillingesøster har en Jeppe og en Ellen. Ellen efter farens mormor, som døde lige omkring undfangelsen.  

Anmeld

15. februar 2011

JulieE

KaMa skriver:

Hvor sjovt.

Min tvillingesøster har en Jeppe og en Ellen. Ellen efter farens mormor, som døde lige omkring undfangelsen.  

Det er da lidt pudsigt!! Skønne navne, som jeg helt sikker gemmer, til hvis der en gang skulle melde sig en lille nr 3

Anmeld

15. februar 2011

Malene84

Jeg skulle have haft en prinsesse Melia  Nu kan jeg slet ikke få det til at hænge sammen med de navne vi har valgt. haha. Så hvis får en pige en dag, så må mor her i MEGA tænkeboks. Jeg hader det navnehelvede.

Anmeld

15. februar 2011

jacqueline84

Hvis Leonora var blevet en dreng, enten Elliot eller Elvis

Anmeld

16. februar 2011

christa1982

Hvis min Freya Luanna var blevet en dreng dengang, var hun nok blevet en Silas eller Noah ....   det var de navne jeg var helt hooked på dengang, for et års tid siden ...

Hvis jeg fik en dreng idag, ville jeg nok vælge Sean eller Tristan istedet ... man har vel lov at skifte mening

Anmeld

16. februar 2011

morethanperfect

Hvis Oscar havde været en pige var det Nora

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.