For hyggens skyld, hvad skulle jeres børn have heddet hvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

SussieThyssen

Malene76 skriver:

Hej..

Må indrømme at jeg er nysgerrig poå hvordan det lader sig gøre i praksis.

MVH Malene

Det er jo et spørgsmål om mental kontakt med barnet. Det er faktisk ikke så let at forklare med ord.
Men jeg spurgte dem mens de lå i min mave og igen da de kom ud, og det navn der først kom til mig, var det de skulle hedde.
Det er ret sjovt, for det er ikke altid man selv synes, at det var det navn de skulle have, men...man må jo bøje sig for det LOL
Så da jeg modtog navnene og sagde det til mine ungers fædre, så tyggede de lidt på det, mærkede efter inde i sig selv og sagde ja, fordi de også følte, at det var rigtigt.
Og...kan sige med sikkerhed, at alle mine 3 er tilfredse med deres navne...det er ikke et, vi overhovedet har bestemt, men de selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Malene76

SussieThyssen skriver:

Det er jo et spørgsmål om mental kontakt med barnet. Det er faktisk ikke så let at forklare med ord.
Men jeg spurgte dem mens de lå i min mave og igen da de kom ud, og det navn der først kom til mig, var det de skulle hedde.
Det er ret sjovt, for det er ikke altid man selv synes, at det var det navn de skulle have, men...man må jo bøje sig for det LOL
Så da jeg modtog navnene og sagde det til mine ungers fædre, så tyggede de lidt på det, mærkede efter inde i sig selv og sagde ja, fordi de også følte, at det var rigtigt.
Og...kan sige med sikkerhed, at alle mine 3 er tilfredse med deres navne...det er ikke et, vi overhovedet har bestemt, men de selv.

Kærligst
Sussie

ok. Tak for svar. Det giver jo god mening så.

MVH Malene

Anmeld

15. februar 2011

misslea

KaMa skriver:

Wilma, Selma, Viola og Elvira er helt klart mine yndlingspigenavne.

Min søster har lige kærestet med en mand, som har en Viola og en Elvira. Så smukt.

Hvor er det altså pudsigt...!!! Nøjagtig samme navne havde vi til diskusion!! hihi!!! Elvira og Viola fordi vores oldemødre hed det, og Selma og Wilma fordi det bare er SKØNNE navne!! Kan gdt li', at navnene lyder lidt "frække".... sådan lidt bulder-basse agtige!! Vi var nemlig RET sikre på, at vi ville få en tøs med gang i - som er smurt i mudder, når vi henter hende fra vuggestue, og som altid har lidt uglet hår og beskidte negle.. hihi!!!

Anmeld

15. februar 2011

Pena

Rosa skriver:

Jonathan var blevet en Cajsa Olivia, som I nok kan huske, jer der var her dengang vi fik afvide at vi ventede en lille pige 

Er lidt nysgerrig. Vil det sige der kom en ret stor overraskelse ved fødslen?

Anmeld

15. februar 2011

oo

aj, mit drengenavn holder jeg stadig tæt med - og  for han en dag skal fødes

selv skulle jeg ha heddet Robert efter Robert Redford hvis jeg var blevet en dreng

Anmeld

15. februar 2011

Tvillingemor80

William og sebastian ( de hedder Thilde og lea)

Anmeld

15. februar 2011

saxa

Yasmin skulle have heddet Silas eller Villads.

Oliver skulle have heddet Silke, Merle eller Rebekkah..

Anmeld

15. februar 2011

JulieE

Hvis Jacob var blevet en pige van det nok blevet en lille Ellen (Havde termin på min mands afdøde faster Ellens Fødselsdag og fødte faktisk på hendes dødsdato) og Val Line blevet en dreng var det blevet en lille Jeppe eller en lille Laurids

Anmeld

15. februar 2011

Baby_girl2011

Caroline skulle ha heddet Noah eller Malthe hvis hun vare blevet en dreng

Anmeld

15. februar 2011

signe.

Hasse skulle have heddet Madeline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.