Graviditet og hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

LR85

jeg brugte også NEUTRAL produkter med det samme jeg fandt ud a jeg var gravid, men synes balsam'en og doedoranten var virkelig dårlig og uden effekt.

Så skiftede faktisk balsam og deo ud med 'almindelige' produkter. Brød mig ikke om tilsætningsstofferne, men det gik bare ikke a jeg ikke kunne rede mig meget lange hår ud og lugte dårligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg ville ellers anbefale Sturhs Family Care, der er parfume og prabene-fri. De har en spray-balsam, som jeg kommer i, når jeg kommer ud af badet! Den synes jeg er super.

Jeg kan ikke bruge Neutral. synes mit hår bliver tørt af det!

Derudover har jeg en hvedeprotein-spray der er købt ved frisøren. Den fungerer lidt på samme måde. Den koster lidt mere, men den er drøj i brug. Den vil sikkert også kunne hjælpe.

Jeg har brugt Sturh's i lang tid nu - og har ligeså længe døjet med eksemen... Wellas er også uden parfume, og har heller ikke parabener. Den er jo noget dyrere - men man har jo også håret på hele tiden

Det er også først nu hvor jeg er gået over til den dyrere model, at jeg kan se og mærke forskel på håret. Jeg gik jo kun over til den fordi jeg ville prøve noget nyt i forhold til den irreterede hovedbund.

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg har brugt Sturh's i lang tid nu - og har ligeså længe døjet med eksemen... Wellas er også uden parfume, og har heller ikke parabener. Den er jo noget dyrere - men man har jo også håret på hele tiden

Det er også først nu hvor jeg er gået over til den dyrere model, at jeg kan se og mærke forskel på håret. Jeg gik jo kun over til den fordi jeg ville prøve noget nyt i forhold til den irreterede hovedbund.

Det er sjovt, som hår er forskelligt. Min eksem/skæl er nemlig forsvundet med Sturhs!

Det viser jo bare, at man må prøve sig frem. Og når jeg engang bliver millionær (læs fædig med SU) så vil jeg også tilbage til at bruge frisør-shampoo og produkter.. det giver bare en andet hår!

Anmeld

14. februar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Det er sjovt, som hår er forskelligt. Min eksem/skæl er nemlig forsvundet med Sturhs!

Det viser jo bare, at man må prøve sig frem. Og når jeg engang bliver millionær (læs fædig med SU) så vil jeg også tilbage til at bruge frisør-shampoo og produkter.. det giver bare en andet hår!

Helt sikkert! Og det ændrer sig også med tiden. Engang kunne jeg sagtens bruge Gregers' shampoo i en snæver vending eller hvis vi var nogle steder, men nu begynder min hovedbund at brænde af den, og jeg bliver helt rød og varm i ansigtet!

Jeg er blevet mere sart - håber det er pga graviditeten, og ikke en glidebane så jeg til sidst kun kan vaske hår i englepis og kogt vand...  

Anmeld

14. februar 2011

-Milla-

morethanperfect skriver:

Gud det må jeg ha overset .. Jo det er der desværre .. Kan du ikke tåle det ?

Vil helst ikke bruge shampoo og balsam med parfume under graviditeten.

Anmeld

14. februar 2011

-Milla-

Tak for jeres råd piger. Jeg må prøve mig lidt frem og se hvad der virker for mig.
God aften.

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

-Milla- skriver:

Vil helst ikke bruge shampoo og balsam med parfume under graviditeten.

Forståeligt .. Det gjorde jeg , men af den grund jeg ikke kunne redde mit hår ud .. Brugte hverken makeup eller noget , kun den shampoo .. Ville helst slet ik ha brugt noget , men det kunne ikke undgåes for mit vedkommende ..

Men thumbs up for det !  

Anmeld

14. februar 2011

-Milla-

morethanperfect skriver:

Forståeligt .. Det gjorde jeg , men af den grund jeg ikke kunne redde mit hår ud .. Brugte hverken makeup eller noget , kun den shampoo .. Ville helst slet ik ha brugt noget , men det kunne ikke undgåes for mit vedkommende ..

Men thumbs up for det !  

Kan også godt forstå dig, og jeg må da også indrømme at jeg i ny og næ bruger lidt mascara, men forsøger at holde det til begrænsede mængder.

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

-Milla- skriver:

Kan også godt forstå dig, og jeg må da også indrømme at jeg i ny og næ bruger lidt mascara, men forsøger at holde det til begrænsede mængder.

Ja . Det sker der heller ikk noget ved Det er mere hvis man kommer det på huden ..

Anmeld

14. februar 2011

sanne O

Neutral er bare ikke særlig godt, desværre. Jeg kan varmt anbefale Silkeprotein balsam uden parfume fra Matas, den er rigtig god og koster ikke en bondegård:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.