Graviditet og hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.215 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

-Milla-

Hej.

Jeg har problemer med at kunne rede mit hår ud, når jeg har været i bad også selvom jeg har brugt balsam. Jeg bruger neutral shampoo og balsam, da jeg er gravid.
Min hårtype er "fint" hår og det er lidt længere end skulderlangt.
Er der andre som har samme problem, og hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Bavianis

-Milla- skriver:

Hej.

Jeg har problemer med at kunne rede mit hår ud, når jeg har været i bad også selvom jeg har brugt balsam. Jeg bruger neutral shampoo og balsam, da jeg er gravid.

Jeg kan slet ikk etåle parfumeret shampoo i hovedbunden, så jeg har også længe brugt Stuhrs shampoo (parfumefri) og andre parfumefri mærker. Har nu fundet ud af, at de der billige mærker giver mi geksem i hovedbunden i stedet for. Købte en parfumefri shampoo ved frisøren fra Wella, der hedder "Calm" - og vupti - håret er lækkert plejet og lige til at spise!

Når det gælder shampoo'er, så må konklusionen nok være, at dyrere bare er bedre... Desværre!  

Anmeld

14. februar 2011

christinak

Jeg redder mit hår inde i bruseren når jeg har balsam i, og efterfølgende putter jeg Orofluido olie i håret og redder det ud når det er tørt, det virker fantastisk på mit hår og det blir så tykt af det.

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

-Milla- skriver:

Hej.

Køb det lilla shampoo fra swartzkopf .. Virkelig godt ! Så burde du kunne redde det ud uden probs ... 

Anmeld

14. februar 2011

-Milla-

Bavianis skriver:

Jeg kan slet ikk etåle parfumeret shampoo i hovedbunden, så jeg har også længe brugt Stuhrs shampoo (parfumefri) og andre parfumefri mærker. Har nu fundet ud af, at de der billige mærker giver mi geksem i hovedbunden i stedet for. Købte en parfumefri shampoo ved frisøren fra Wella, der hedder "Calm" - og vupti - håret er lækkert plejet og lige til at spise!

Når det gælder shampoo'er, så må konklusionen nok være, at dyrere bare er bedre... Desværre!  

Tak for dit svar.
Jeg har inden jeg blev gravid brugt Stuhrs parfumefri produkter, men købte noget lækkert (og dyrt) shampoo/balsam hos frisøren og har brugt det indtil jeg fandt ud af at jeg var gravid. Gik derfor over til neutral fordi kæresten i forvejen brugte det.
Jeg må høre frisøren næste gang hvad de kan anbefale , da jeg også hellere vil betale mere for noget man ved giver lækkert hår.
Nogle mærker kan man også købe over nettet og spare en del, så må lige undersøge det nærmere. Igen tak.

Anmeld

14. februar 2011

-Milla-

christinak skriver:

Jeg redder mit hår inde i bruseren når jeg har balsam i, og efterfølgende putter jeg Orofluido olie i håret og redder det ud når det er tørt, det virker fantastisk på mit hår og det blir så tykt af det.

Tak for dit svar. Kender ikke olien, men håret bliver ikke fedtet af det?

Anmeld

14. februar 2011

-Milla-

morethanperfect skriver:

Køb det lilla shampoo fra swartzkopf .. Virkelig godt ! Så burde du kunne redde det ud uden probs ... 

Tak for dit svar. Der er ikke parfume i?

Anmeld

14. februar 2011

christinak

-Milla- skriver:

Tak for dit svar. Kender ikke olien, men håret bliver ikke fedtet af det?

Nej har jeg ikke oplevet at det gør, den er helt fantastisk

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg ville ellers anbefale Sturhs Family Care, der er parfume og prabene-fri. De har en spray-balsam, som jeg kommer i, når jeg kommer ud af badet! Den synes jeg er super.

Jeg kan ikke bruge Neutral. synes mit hår bliver tørt af det!

Derudover har jeg en hvedeprotein-spray der er købt ved frisøren. Den fungerer lidt på samme måde. Den koster lidt mere, men den er drøj i brug. Den vil sikkert også kunne hjælpe.

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

-Milla- skriver:

Tak for dit svar. Der er ikke parfume i?

Gud det må jeg ha overset .. Jo det er der desværre .. Kan du ikke tåle det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.