Hvordan sover din baby om natten?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Mai-pigen

Lou87 skriver:

Uhh noget natteroderi, det da træls

Hvordan sover han om dagen ?

Mere fordi jeg tænker han måske sover for meget i løbet af dagen.

Min pige kan sove fra kl 21-22 stk til 8-9 stk.. nogle gange vågner hun men får bare sutten og sover videre.

Hmm, han er jo "kun" 4½ mdr. Han sover normalt 2  gange ca.1½-2 timer.. Men de her dage tager han måske ½ time om formiddagen, og ca.1-2 timer om eftermiddagen.. Sys ikke det er så galt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Mai-pigen

6800 skriver:

Madicken sover 10-11 timer hver nat, men så sover hun til gengæld kun 3 gange en halv time om dagen...

Ok, men nice med nattesøvnen....

Anmeld

14. februar 2011

Charlotte Wberg

min baby er vidst ved at være "normal"

(21.30 - 1.40 og 2.30 - 5.50 og 7.15 - 8.30)

Hun er 4 uger, så tror mønstret er som det skal være her... i løbet af dagen sover hun meget forskelligt, men er vågen fra 1 til 2 timer... I få tilfælde er hun mere vågen, men så bliver hun mega sur og ked... og vil ikke overgive sig til søvnen..

Frem til for 2/3 dage siden sov hun helt op til 7 timer i aften tiden, men det er åbentbart ikke interessant mere gg...

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

Mai-pigen skriver:

Hmm, han er jo "kun" 4½ mdr. Han sover normalt 2  gange ca.1½-2 timer.. Men de her dage tager han måske ½ time om formiddagen, og ca.1-2 timer om eftermiddagen.. Sys ikke det er så galt???

Hmm ja det lyder skørt hvis ikk han sover mere..
For så burde han være træt nok..
Min pige er 6 mdr og sover 3-4 timer til middag og måske en halv time senere.

Er han mæt nok mon ?? Du kan jo evt forhøre dig med SP om det ville være ok og give en flaske vælling inden sengetid..
Det ville jeg ha gjort hvis ikk hun var mæt nok. Men er hun.

Du må jo gerne starte op på grød (ris og hirse) nu fra 4 mdr - det ku også være det mættede mere med en portion af det og en lille flaske.

Anmeld

14. februar 2011

Mai-pigen

Lou87 skriver:

Hmm ja det lyder skørt hvis ikk han sover mere..
For så burde han være træt nok..
Min pige er 6 mdr og sover 3-4 timer til middag og måske en halv time senere.

Er han mæt nok mon ?? Du kan jo evt forhøre dig med SP om det ville være ok og give en flaske vælling inden sengetid..
Det ville jeg ha gjort hvis ikk hun var mæt nok. Men er hun.

Du må jo gerne starte op på grød (ris og hirse) nu fra 4 mdr - det ku også være det mættede mere med en portion af det og en lille flaske.

Vi er så småt begyndt med grød..han får lidt risgrød om formiddagen, og så er vi så småt ved at afprøve en lille smule grøntsagsmos til aften..... Håååber det hjælper.....

Hvis det ikke var fordi det har stået på så længe, ville jeg bare undskylde det med et tigerspring, men det tror jeg ikke på længere....

Anmeld

15. februar 2011

lucas<3

Mai-pigen skriver:

Her sover vores baby sådan set godt, indtil midt på natten, så begynder han at rode rundt, får gerne en flaske eller babs, bliver bøvset, og lagt over i sin egen seng, hvor han så mere eller mindtre roder rundt til vi står op, han blunder måske lidt.. Dette foregår gerne fra kl.3.30-4 til klokken 6-7...

Har I nogle gode råd?? Hvordan sover jeres babyer..??

lucas får sin flaske klokken halv 11 når jeg går i seng og så vågner han ved halv 9 tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.