Hvordan sover din baby om natten?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Mai-pigen

Her sover vores baby sådan set godt, indtil midt på natten, så begynder han at rode rundt, får gerne en flaske eller babs, bliver bøvset, og lagt over i sin egen seng, hvor han så mere eller mindtre roder rundt til vi står op, han blunder måske lidt.. Dette foregår gerne fra kl.3.30-4 til klokken 6-7...

Har I nogle gode råd?? Hvordan sover jeres babyer..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

6800

Mai-pigen skriver:

Her sover vores baby sådan set godt, indtil midt på natten, så begynder han at rode rundt, får gerne en flaske eller babs, bliver bøvset, og lagt over i sin egen seng, hvor han så mere eller mindtre roder rundt til vi står op, han blunder måske lidt.. Dette foregår gerne fra kl.3.30-4 til klokken 6-7...

Madicken sover 10-11 timer hver nat, men så sover hun til gengæld kun 3 gange en halv time om dagen...

Anmeld

14. februar 2011

Alberts/

albert sover fra 18-19 tiden til halv 6(;

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

Mai-pigen skriver:

Uhh noget natteroderi, det da træls

Hvordan sover han om dagen ?

Mere fordi jeg tænker han måske sover for meget i løbet af dagen.

Min pige kan sove fra kl 21-22 stk til 8-9 stk.. nogle gange vågner hun men får bare sutten og sover videre.

Anmeld

14. februar 2011

...Sarah...

Min Laura på 8 mdr. sover fra 20.30 til 7.30 hver nat på hendes eget værelse. Hun får en flaske inden hun skal i seng, så trækker vi i hendes spille bamse og når den er færdig med at spille, sover hun. Hun sover to timer til formiddag og 1-1,5 time om eftermiddagen.

Hun kom på eget værelse da hun var 3 måneder og sov igemmen første nat.

Hvor gammel er din baby?

Anmeld

14. februar 2011

Isabella_mor

det hjælper nogengange at svøbe... 

ellers efter bøvs lad ham ligge og sutte lidt ekstra bare for hyggens skyld så kan det være at det hjælper lidt, god mæthed gør baby rigtig træt ^_^

og så undgå at tale med ham, og at tænde alt for meget lys.

bare nusse og evt lidt nynnen eller hvad du nu kan finde på..

Anmeld

14. februar 2011

de-wett

hey

Caroline sover fra mellem 19 og 20 til omkring 5 hvor hun får en flaske også sover hun igen til senest 8.

Dernæst tager hun en lille blunder på 1/2 time ved 10 tiden og sover til middag fra mellem 12-13 til 16-17 tiden

Anmeld

14. februar 2011

Mai-pigen

...Sarah... skriver:

Min Laura på 8 mdr. sover fra 20.30 til 7.30 hver nat på hendes eget værelse. Hun får en flaske inden hun skal i seng, så trækker vi i hendes spille bamse og når den er færdig med at spille, sover hun. Hun sover to timer til formiddag og 1-1,5 time om eftermiddagen.

Hun kom på eget værelse da hun var 3 måneder og sov igemmen første nat.

Hvor gammel er din baby?

Jamen han er 4½ mdr, men vi er jo stadig oppe 1-2 gange.. Han har aldrig sovet igennem.... ??

Anmeld

14. februar 2011

Mai-pigen

isabellamor skriver:

det hjælper nogengange at svøbe... 

ellers efter bøvs lad ham ligge og sutte lidt ekstra bare for hyggens skyld så kan det være at det hjælper lidt, god mæthed gør baby rigtig træt ^_^

og så undgå at tale med ham, og at tænde alt for meget lys.

bare nusse og evt lidt nynnen eller hvad du nu kan finde på..

Tusind tak for dit svar.. Vi tænder så lidtlys som muligt, og sommetider får han jo en flaske, da jeg ikke altid føler jeg kan gøre ham helt mæt.. Kan ikke helt finde ud af hvad der er med ham om natten, da det er tydeligt at han er træt...

Anmeld

14. februar 2011

Benjamins'mor

Benjamin får en stor flake ved 22-23 tiden. Og så vågner han først ved 03-04 tiden får en flaske og sover videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.