Hurtig hjælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

VIPpigen

KaMa skriver:

Mine står også udenfor på køl. De sover bedst derude. Det suser godt, men har pakket dem godt ind. Mine ligger endda i kombivogn.

Lilje er også pakket godt ind, og tror simpelthen det er de fleste børn som sover bedst udenfor, det har vi da oplevet med Lilje.

Fordi hun kom de 5 uger for tidlig, og vi har haft den lidt hårde vinter har vi ikke måtte sætte hende udenfør før det blev mildere i vejret, så med det samme der kom lidt +grader kom hun ud, og den første dag tog hun 5 timer, og nu tager hun mellem 3 og 6 timer hvis hun står udenfor, og tager som regel kun powernaps hvis hun står indenfor, så skønt hun kunne komme ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

VIPpigen

Tina&Martin skriver:

Kunne godt hører i baby alarmen at det ruskede heeeelt vildt i regnslaget, og da hun vågnede derude var det pist væk, DAMIT tænkte jeg bare.. men så var det blæst tilbage til os igen

Naboen er dagplejemor og ALT legetøjet er spredt over fælles græsplænen... dumme vind

Altid noget det vendte hjem igen...

Håber ikke hendes legetøj flyver væk...

Anmeld

14. februar 2011

2babygirls

VIPpigen skriver:

Altid noget det vendte hjem igen...

Håber ikke hendes legetøj flyver væk...

Nej det ville være synd for ungerne!!!

Anmeld

14. februar 2011

Vial

VIPpigen skriver:

Lilje er også pakket godt ind, og tror simpelthen det er de fleste børn som sover bedst udenfor, det har vi da oplevet med Lilje.

Fordi hun kom de 5 uger for tidlig, og vi har haft den lidt hårde vinter har vi ikke måtte sætte hende udenfør før det blev mildere i vejret, så med det samme der kom lidt +grader kom hun ud, og den første dag tog hun 5 timer, og nu tager hun mellem 3 og 6 timer hvis hun står udenfor, og tager som regel kun powernaps hvis hun står indenfor, så skønt hun kunne komme ud.

Mine kom 4 uger før tid - dog i august. Så jeg nåede at få dem ud inden frosten satte ind. De skulle dog lige op på 5 kilo - så vidt jeg husker.

Anmeld

14. februar 2011

VIPpigen

KaMa skriver:

Mine kom 4 uger før tid - dog i august. Så jeg nåede at få dem ud inden frosten satte ind. De skulle dog lige op på 5 kilo - så vidt jeg husker.

de 5 kg har vi ikke hørt Men lader til hun stadig sover godt, og så vejer hun kun lige knap 5 kg nu.

Ja, dine nåede lige sensommeren, heldige unger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.