Hurtig hjælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

VIPpigen

Jeg kan simpelthen ikke vurdere om det blæser for meget til at jeg må stille Lilje ud og sove. På vores altan står et termometer som viser 1,7+ grader, og altanen er i læ for vinde fra syd og øst, og en lille smugle fra de andre verdenshjørner... Hvad har i gjort med jeres børn i dag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

ChatH

VIPpigen skriver:

Jeg kan simpelthen ikke vurdere om det blæser for meget til at jeg må stille Lilje ud og sove. På vores altan står et termometer som viser 1,7+ grader, og altanen er i læ for vinde fra syd og øst, og en lille smugle fra de andre verdenshjørner... Hvad har i gjort med jeres børn i dag??

det kan du sagtens vores valde står på terassen i barnevogn og voksipose

Anmeld

14. februar 2011

VIPpigen

Chatarina skriver:

det kan du sagtens vores valde står på terassen i barnevogn og voksipose

Tusind tak... Lilje bliver smidt i en heldragt, og pakket godt ned under dynen i liften og så i barnevognskassen, og et regnslag over hvis det skulle give nogen nedbør...

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

Ja bare ud med hende hvis i har lidt læ :-)
Jeg bor i rækkehus og ønsker mig noget læ hegn eller lign..
Der er hverken læ i forhaven eller baghaven, god dammit!

Så jeg er yderst aktiv i dag, men nok efterhånden træt barn..
Hun gider bare ikke sove inde! Så hun tog en time..
Hvor hun ellers tager 3-4 udenfor.

Anmeld

14. februar 2011

VIPpigen

Lou87 skriver:

Ja bare ud med hende hvis i har lidt læ :-)
Jeg bor i rækkehus og ønsker mig noget læ hegn eller lign..
Der er hverken læ i forhaven eller baghaven, god dammit!

Så jeg er yderst aktiv i dag, men nok efterhånden træt barn..
Hun gider bare ikke sove inde! Så hun tog en time..
Hvor hun ellers tager 3-4 udenfor.

Det er det samme her, efter Lilje startede op på at sove ude vil hun slet ikke sove inde, hun powernapper, men får slet ikke sovet rigtigt når det er. Så nu er hun hvertfald sat udenfor, og det virker nemlig ikke til det rigtig blæser omme på altanen, men syntes der er så mange forskellige meninger om det, og var bare lidt i tvivl  Men er skønt man så kan spørge om hjælp herinde når det er  Og tusind tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

VIPpigen skriver:

Det er det samme her, efter Lilje startede op på at sove ude vil hun slet ikke sove inde, hun powernapper, men får slet ikke sovet rigtigt når det er. Så nu er hun hvertfald sat udenfor, og det virker nemlig ikke til det rigtig blæser omme på altanen, men syntes der er så mange forskellige meninger om det, og var bare lidt i tvivl  Men er skønt man så kan spørge om hjælp herinde når det er  Og tusind tak for dit svar

Hehe ja det maks en halv times powernap herinde resten af dagen.. SÅ træls

Og nej man vil helst gøre det rigtige jo, så forstår dig godt
Velbekomme da

Anmeld

14. februar 2011

2babygirls

VIPpigen skriver:

HAHA, Madeleines formiddaglur resulterede i at regnslaget fløj af barnevognen... hmmm...

MEN da hun skulle ud til middag lå det henne ved naboen, så på med det igen og nu har hun så sovet ude i 1½time, og det er der endnu,... men stilte hende også et nyt sted denne gang...

Anmeld

14. februar 2011

Vial

Mine står også udenfor på køl. De sover bedst derude. Det suser godt, men har pakket dem godt ind. Mine ligger endda i kombivogn.

Anmeld

14. februar 2011

VIPpigen

Tina&Martin skriver:

HAHA, Madeleines formiddaglur resulterede i at regnslaget fløj af barnevognen... hmmm...

MEN da hun skulle ud til middag lå det henne ved naboen, så på med det igen og nu har hun så sovet ude i 1½time, og det er der endnu,... men stilte hende også et nyt sted denne gang...

Hehe... Det var da ikke lige meningen det skulle flyve en tur...

Men kan også godt høre inde i stuen at det blæser godt, det hyler lidt ved vores vinduer, og kan se skiltene står og svejer lidt

Men syntes nu det er ret utrolig det kan blæse af. Men godt hun sover et andet sted nu, og regnslaget ER blevet på

Anmeld

14. februar 2011

2babygirls

VIPpigen skriver:

Hehe... Det var da ikke lige meningen det skulle flyve en tur...

Men kan også godt høre inde i stuen at det blæser godt, det hyler lidt ved vores vinduer, og kan se skiltene står og svejer lidt

Men syntes nu det er ret utrolig det kan blæse af. Men godt hun sover et andet sted nu, og regnslaget ER blevet på

Kunne godt hører i baby alarmen at det ruskede heeeelt vildt i regnslaget, og da hun vågnede derude var det pist væk, DAMIT tænkte jeg bare.. men så var det blæst tilbage til os igen

Naboen er dagplejemor og ALT legetøjet er spredt over fælles græsplænen... dumme vind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.