øv familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Susan1978

Jeg er altså ret så skuffet over min familie.. 1. Ea vil så gerne besøge sin moster, men hun har aldrig tid. (?), Ea spør hver gang det blir weekend om hun ikke må komme ned til sin moster, men når jeg skriver og spør hende, så passer det dårligt. Ea har ikke været dernede alene i over 1½ år. 8D - Er så skuffet. Ved i hvad Ea sagde den anden dag, da hun tog en tshirt på hun havde fået at min søster. "mor den har jeg fået af moster fordi hun ikke har tid til at se mig" :'( Jeg synes det er så synd for Ea. i dag har jeg så haft lavet en halv aftale med min mor om at vi skulle komme ud til dem i aften og spise eller noget. Jeg skrev en besked til hende igår om hun havde tid til at kigge efter Emil mens jeg skal spille bowlilngkamp - Ea plejer at ta med. Jannik skal noget fiske tam tam. Jeg har kimet mine forældre ned på deres telefoner hele dagen og intet svar.. jeg blir bare sååå skuffet og ked af det, hvad pokker er det der gør at vi åbentbart er så forfærdelige at de ikke gider os. ei hvor er jeg bare træt af det hele. Susan :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Plysbjørnen

Nej hvor er de altså tarvelige, både dine forældre og din søster... Kan godt forstå du er ked af det...

Føler sgu med dig...

Betina

Anmeld

28. september 2008

Susan1978

tak.. :)

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

tak.. :)

Har selv en bror der er underlig, så jeg kan meget godt følge dig...

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

hmmm, sødeste susan dog...man skal ikke tigge efter folks opmærksomhed, og måske skal du lade være med at kontakte dem, indtil de kontakter dig?

så kan de lær det!

og Ea...ja det er dælme synd, hvad med at lave en aftale ud i fremtiden, lad være med at nævne det for Ea...for så bliver hun ikke skuffet.

Jeg mener, måske lave en aftale om en månede...så kan din søster ikke så godt rende fra det.

Anmeld

28. september 2008

BellaT

Øv Øv.:( Vi har selv en farmor og farfar der ikke gider deres barnebarn. Phillips moster har heller ikke nogen videre interesse i ham, men tror nu det skyldes at hun har en masse andet (som slet ikke er børnerelateret) at gå op i. Det generer mig ikke så meget fordi hun ikke selv har børn (og heller ikke vil have nogen, siger hun:'() Havde hun selv børn ville jeg også forvente at hun viste større interesse i sin nevø... Man ændrer sig jo på det punkt når man selv får børn. Men synes det er mere ærgeligt når det er bedsterne der ikke har interesse.:'( De burde ligesom knuselske deres børnebørn, ville jeg mene... Føler med dig.(H)

Anmeld

28. september 2008

Susan1978

Fik en besked kl. 1545 at de havde været til fest og derfor havde sovet!

Jeg skrev tilbage at jeg synes det var tavligt de i det mindste ikke bare lige kunne have skrevet eller taget tlf.

min mor skrev så at det med at være sammen ikke blev til noget for de var trætte. :S

Skrev tilbage at de skulle se det fra min side, at jeg jo blev ked af det, når jeg i forvejen havde en søster der ikke havde tid heller!

ja undskyld, var svaret.

tak for lort!

øv.. men humøret er blevet bedre.. vi vandt begge bowling kampe og fik 5 point.. (det højeste)

Anmeld

29. september 2008

birgittemarie

Øv, Susan, hvor er det synd for jer :(

Det er altså noget mærkeligt noget, når bedsterne ikke gider se deres børn og børnebørn, synes jeg. Må logge mig på Loggis forslag om at lade være med at tage kontakt til dem, til de selv begynder at undre sig og savne jer. Men det er selvfølgelig også svært, når man både har brug for deres hjælp og bliver ked af at vente på dem og bare gerne vil have en forklaring.

Hvor er det også synd for Ea med din søster. Har hun selv børn? Har du fortalt hende, at Ea bliver ked af det og ikke forstår det?

Knus fra Birgitte

Anmeld

29. september 2008

bette

ej hvor er det surt.. mega tarvelige mennesker..

men ja lad være med at kontakte dem.. så kan de komme til dig hvis de har lyst til at ses..
synes godt nok ikke det er særlig pænt... og sikke da et svar at få på mobilen..

hmm føler med dig søde.. det må ik være sjovt

men op med humøret der er sku nok mange andre derude som ville elske at få en invitation fra dig.. :D

Anmeld

29. september 2008

Siber

Hej Susan,

Nej hvor jeg føler med dig! Her er det farmor og farfar der er problemet. De har ikke været og besøge os siden Johanna kom til verden. Mange undskyldninger og bla bla.
Nu her den sidste tid har vi simpelthen holdt op med at spørge om de har lyst! Nu har de selv forslået at komme i efterårsferien, så nu kommer de den 11 okt og besøger os!
Alma er jo 3 år, og har spurgt til dem mange gange, ja og hvad svarer man lige........

Men jeg glæder mig til de kommer, og er spændt på hvad Johanna siger til dem!

Knus Siber, der desværre ikke har gode råd, men en trøste krammer skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.