nymor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Loggidut

vil bare lige høre om du er ok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Ny mor

Du er altid så sød til at spørge og følge op, søde Loggi (L) (L)

Jeg ville lyve, hvis jeg sagde jeg havde det godt, men på forunderlig vis går livet videre og jeg holder gang i 1000 ting for ikke at tænke for mange sorte tanker.....

Verdens bedste "medicin" er jo mine 2 sprællevende unger :D De skal bestemt ikke mærke at mor er "underlig" pt. Julius på 2 1/2 år siger de mest sjove ting og er ved at udvikle sin egen finurlige logik, så jeg må overgive mig til store grineanfald mange gange om dagen :)) :)) :))

En anden god og overraskende ting er, at Peter har sagt, han meget gerne vil have 3 børn, men at det er op til mig hvornår og om jeg tør/magter det!!! Så den "hurdle" har jeg ikke denne gang :) Jeg var ellers 110 % sikker på han ville sige vi skulle genoverveje det og bla, bla....men nej ;)

(H) Birgitte

Anmeld

29. september 2008

Loggidut

uhh, det er godt du overlever det her, for det er sgu ikke sjovt!

ja tag jer nu den tid i har brug for...og nyd de unger som i har!

livet er godt nok kringlet af og til!

hvad er det lige han er ved at udvikle ham Julius? ja de er så hamrende sjove de unger når de når en vis alder...lol, jeg kan huske dengang jeg bildte kasper ind at månen var en stor rund ost...harhhh...og de æder den jo råt!

Anmeld

29. september 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

uhh, det er godt du overlever det her, for det er sgu ikke sjovt!

ja tag jer nu den tid i har brug for...og nyd de unger som i har!

livet er godt nok kringlet af og til!

hvad er det lige han er ved at udvikle ham Julius? ja de er så hamrende sjove de unger når de når en vis alder...lol, jeg kan huske dengang jeg bildte kasper ind at månen var en stor rund ost...harhhh...og de æder den jo råt!

Ha, ha, lige præsis - Julius er overbevist om at når vindmøllerne står stillle eller kører langsomt er de fordi der skal nye batterier i, ha, ha....

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Synes også det er dejligt at du har det sådan nogenlunde... Det må være meget hårdt når man forventer at alt er ok og så det sker...

Lige en kram (H) herfra
Betina

Anmeld

29. september 2008

Muffinmus

Åh hvor lækkert når ens unger kan live op i ens triste hverdag..det er bare SÅ livsbekræftende. Og selvføølgelig skal i da i gang igen. I skal da have nr 3 til sommer så eller tidligt efter år:)
Ej, er sikker på at alt nok skal gå for jer næste gang..nogle gange er det åbenbart bare ikke ens tur i køen...øv for det.
Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.