Hvordan ville i reagere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Plysbjørnen

hvis en vildt fremmed mand skriver til jer (i jeres gæstebog) på denne sidde og tilbyder sig som barnepige(?)???

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Lise

Tror ikke jeg ville reagere..ville i hvert fald ikke tage imod tilbudet :P er der nogen der har gjort det da?

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Lise skriver:

Tror ikke jeg ville reagere..ville i hvert fald ikke tage imod tilbudet :P er der nogen der har gjort det da?

Ja der er så, synes det meget spooky...
Har heller ikke taget imod tilbudet, kom til at skrive til bage om han vitterlig troede jeg var så dum at jeg overlod min datter til en mand jeg ikke kendte...

Anmeld

28. september 2008

Lise

Ha, det kan jeg se... det er Anders - han mangler et job :) Han er måske helt reel, men jeg ville bare lade det ligge hvis jeg var dig...

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Lise skriver:

Ha, det kan jeg se... det er Anders - han mangler et job :) Han er måske helt reel, men jeg ville bare lade det ligge hvis jeg var dig...

Det er nemlig det, synes bare det er meget skummelt... og ja ubehageligt, hvad vil han med min datter??? Det er det der undre mig mest...

Betina

Anmeld

28. september 2008

Mie A

Jeg synes altså også at det virker lidt skummelt - men ville bare ignorere det.

Knus Mie - som håber at gå i dine fodspor snart og få pakket en taske - men jeg har jo også et par ekstra uger at løbe på :)

Anmeld

28. september 2008

Nadi

Jeg tror bare jeg vil ignorere det. Synes det er lidt mystisk!

-Nadia

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

jeg ville springe let og elefant over det, måske snakke med Henrik om det, og lade ham holde øje...du er jo ikke den eneste fra det område af, så mangler han job ville jeg nok mene han burde havde smidt noget ud på ordet er frit...ja det lyder sgu lidt sært

Anmeld

28. september 2008

linemus

Loggidut skriver:

jeg ville springe let og elefant over det, måske snakke med Henrik om det, og lade ham holde øje...du er jo ikke den eneste fra det område af, så mangler han job ville jeg nok mene han burde havde smidt noget ud på ordet er frit...ja det lyder sgu lidt sært

Jeg kan se han har lagt et indlæg i gruppen: Sønderjylland. Så det er i hvert fald ikke personlig, omend jeg nu også ville ignorere det :)

- Line

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

ok, jeg kunne nemlig ikke se han havde skrevet andre steder...ja så ville jeg bare springe over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.