[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f]
pakket... Så skete det sgu endeligt tasken blev pakket... Det hjalp lidt på humøret at snakke med jer i går, og tusind tak for alle jeres søde og forstående svar...
Men det der nok gjorde udslaget var at jeg ind til i nat (ved ca 2 tiden) hvor jeg måtte op og tage 2 smertestillende havde ve-lignene smerter:P.
Der kom jeg til at tænke på Sloggi der kun medbragte mobil, pung og vandre-journal, og tænkte nej fandme nej... Så nu er den klar...
Det eneste der mangler er tøjet til lillebror, for det eneste jeg har er et par Natdragter og en stor stak body'er, men manden har lovet at han nok skulle finde noget pænt noget når jeg får løn, hvis jeg ryger ind inden... Og det kan jeg så blive nød til at stole på at han kan...
Betina - nu næsten fødeklar... Så skal den øverste etage bare lige følge med også[/citat]
hæ hæ...hvor er du god, så nåede du det! skide godt trold, så skal du bare løbe nogle lange ture op og ned og frem og tilbage...så du kan komme igang.
ps/ jeg krydser mine fingre for alt går som det skal![/citat]
hvis jeg nu sponser et par gange op og ned af trapperne til 1. salen det burde da kunne hjælpe på det... Men har lige et par projekter der skal være helt færdig... bl.a. noget kødsovs til mand og datter (manden kan ikke lave mad)...
Betina
Anmeld