wee den blev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Plysbjørnen

pakket... Så skete det sgu endeligt tasken blev pakket... Det hjalp lidt på humøret at snakke med jer i går, og tusind tak for alle jeres søde og forstående svar... Men det der nok gjorde udslaget var at jeg ind til i nat (ved ca 2 tiden) hvor jeg måtte op og tage 2 smertestillende havde ve-lignene smerter:P. Der kom jeg til at tænke på Sloggi der kun medbragte mobil, pung og vandre-journal, og tænkte nej fandme nej... Så nu er den klar... Det eneste der mangler er tøjet til lillebror, for det eneste jeg har er et par Natdragter og en stor stak body'er, men manden har lovet at han nok skulle finde noget pænt noget når jeg får løn, hvis jeg ryger ind inden... Og det kan jeg så blive nød til at stole på at han kan... Betina - nu næsten fødeklar... Så skal den øverste etage bare lige følge med også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

bette

det lyder da dejligt.. ja man skal jo lige have 1. sal med også..

hvordan har du det så nu? mener har du stadig lidt veer eller hvordan

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Jeg er øm i ryggen, og ind i mellem så trækker det lidt i maven, men det føles ikke helt som veer synes jeg ikke...

Men nu er jeg da klar og nogen lunde forberedt... Så må det komme når det kommer...

Betina

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] pakket... Så skete det sgu endeligt tasken blev pakket... Det hjalp lidt på humøret at snakke med jer i går, og tusind tak for alle jeres søde og forstående svar... Men det der nok gjorde udslaget var at jeg ind til i nat (ved ca 2 tiden) hvor jeg måtte op og tage 2 smertestillende havde ve-lignene smerter:P. Der kom jeg til at tænke på Sloggi der kun medbragte mobil, pung og vandre-journal, og tænkte nej fandme nej... Så nu er den klar... Det eneste der mangler er tøjet til lillebror, for det eneste jeg har er et par Natdragter og en stor stak body'er, men manden har lovet at han nok skulle finde noget pænt noget når jeg får løn, hvis jeg ryger ind inden... Og det kan jeg så blive nød til at stole på at han kan... Betina - nu næsten fødeklar... Så skal den øverste etage bare lige følge med også[/citat] hæ hæ...hvor er du god, så nåede du det! skide godt trold, så skal du bare løbe nogle lange ture op og ned og frem og tilbage...så du kan komme igang. ps/ jeg krydser mine fingre for alt går som det skal!

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] pakket... Så skete det sgu endeligt tasken blev pakket... Det hjalp lidt på humøret at snakke med jer i går, og tusind tak for alle jeres søde og forstående svar... Men det der nok gjorde udslaget var at jeg ind til i nat (ved ca 2 tiden) hvor jeg måtte op og tage 2 smertestillende havde ve-lignene smerter:P. Der kom jeg til at tænke på Sloggi der kun medbragte mobil, pung og vandre-journal, og tænkte nej fandme nej... Så nu er den klar... Det eneste der mangler er tøjet til lillebror, for det eneste jeg har er et par Natdragter og en stor stak body'er, men manden har lovet at han nok skulle finde noget pænt noget når jeg får løn, hvis jeg ryger ind inden... Og det kan jeg så blive nød til at stole på at han kan... Betina - nu næsten fødeklar... Så skal den øverste etage bare lige følge med også[/citat] hæ hæ...hvor er du god, så nåede du det! skide godt trold, så skal du bare løbe nogle lange ture op og ned og frem og tilbage...så du kan komme igang. ps/ jeg krydser mine fingre for alt går som det skal![/citat] hvis jeg nu sponser et par gange op og ned af trapperne til 1. salen det burde da kunne hjælpe på det... Men har lige et par projekter der skal være helt færdig... bl.a. noget kødsovs til mand og datter (manden kan ikke lave mad)... Betina

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

arrrrk...er det så meget op over at du ligefrem planlægger hvad de skal spise når du er væk?

shit...har du veer?

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

arrrrk...er det så meget op over at du ligefrem planlægger hvad de skal spise når du er væk?

shit...har du veer?

Havde noget ve halløj i nat (det føltes i hvert fald sådan)... Lige nu er jeg bare øm i ryggen og måsen:D...
Men det er nu mest gerne manden der ville have at jeg gjorde det, for ellers kom han til at leve at Pizza og datteren af glasmad8D...

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

jeg glæder mig sgu til at høre om der snart er afgang på fødegangen med jer...lol...det er såååå spændene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.