Bruger i "voksiposen" nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2008

sbs78

Hej med jer

Jeg er meget i tvivl om hvornår, jeg skal tage min pose i brug igen. Det er en combi pose jeg har, den er med dun dyner i.

Hvad gør i??

Klem Sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Lise

Jeg tog voksiposen frem sidste weekend, så vi bruger den nu. Men med sommerdynen, som vist er et slags uldtæppe, i.

Anmeld

28. september 2008

Tikki

Jeg har kopien fra føtex og bruger den nu med 1 dyne i, men Iza ligger kun i en body i den..ellers voldsveder hun ;)

Anmeld

28. september 2008

Mie A

Den er ikke kommet frem endnu. Vi bruger bare en babydyne og så får han en fleecetrøje på - men regner med at den bliver fundet frem i løbet af oktober.

Knus Mie

Anmeld

28. september 2008

LouiseViola

Voksien er heller ikke kommet i brug her hjemme endnu, synes stadigvæk det er for varmt i vejret.
Men mon ikke den kommer frem af gemmerne snart! De lover jo snart lidt mere koldt vejr.

Anmeld

28. september 2008

Nadi

Vores voksipose er heller ikke kommet i brug endnu, men Oliver er også en utrolig varm dreng, så den kommer nok først i brug når der bliver lidt koldere.

-Nadia

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

hmmm, jeg havde den fremme den anden dag, men tænkte over at så skulle jeg jo til at splitte den ad for at få selen i den, så den røg i skabet igen :$

men jeg skal da snart have den frem

Anmeld

28. september 2008

Lene76

vores voksi er hellere ik kommet ibrug endnu, men med de temp der er på vej så må jeg vist helelre finde den frem.... så kan lige kan blive luftet og betrækket vasket.....

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

øh, hvad er det lige med de temperature?

får vi snestorm oder was

Anmeld

28. september 2008

Tikki

hi hi, ja total snestorm :P Nej, tror ikke det er så slemt, men det bliver vist en del koldere i vejret de nærmeste dage ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.