Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
liwsmor skriver: ja jeg er også der oppe hver gang jeg i roskilde og til tjek med min datter. jeg elsker især pia
ja jeg er også der oppe hver gang jeg i roskilde og til tjek med min datter. jeg elsker især pia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: uuh, nu kan jeg ikke huske alle navnene..
uuh, nu kan jeg ikke huske alle navnene..
når okay det iorden .. men det også iorden man finde ud af navnene når man er der så lang tid som jeg var der
liwsmor skriver: når okay det iorden .. men det også iorden man finde ud af navnene når man er der så lang tid som jeg var der
CamillaRH skriver: ja, det er rigtig nok. er din datter født meget for tidligt, siden i lå der så længe?
ja, det er rigtig nok. er din datter født meget for tidligt, siden i lå der så længe?
ja hun er født 11 uger for tidligt, ca tre måender jo
liwsmor skriver: ja hun er født 11 uger for tidligt, ca tre måender jo
CamillaRH skriver: ja.. og endnu bedre at hun valgte at tjekke mig.. ellers kunne det jo ha' været endnu værre.Fik ikke lige skrevet at en del af moderkagen fungerede ikke, så han har ikke fået noget nærring.. Taaak skal du ha' smukke
ja.. og endnu bedre at hun valgte at tjekke mig.. ellers kunne det jo ha' været endnu værre.Fik ikke lige skrevet at en del af moderkagen fungerede ikke, så han har ikke fået noget nærring.. Taaak skal du ha' smukke
Uha, ja så var det da super heldigt hun lige hurtigt kiggede på dig Dejligt det hele endte lykkeligt
CamillaRH skriver: Når lille pus.. håber alt går som det skal hos jer <3
Når lille pus.. håber alt går som det skal hos jer <3
det gør det , går virkelig godt, man kan slet ikke se på hende hun kom ud så tildigt nu
hold da op, var lige ved at begynde at tude indtil jeg fik læst lidt videre... hvor er det en smuk og skøn søn i har fået jer!
stort tillykke til jer!!!
mika.F skriver: hold da op, var lige ved at begynde at tude indtil jeg fik læst lidt videre... hvor er det en smuk og skøn søn i har fået jer! stort tillykke til jer!!!
Hvor var det heldigt at du gik der op en dag for tidligt (selvom du troede at det var den dag), og rigtig godt at JM lige kunne tjekke dig.
Det er en SMUK fighter I har der
Alt held & lykke med ham..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128