Ung mor = Enlig mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Mette 28

Fandt min mand da jeg var 18 han 20, vi fik vores søn da jeg var 23 han 25 gift for 1½ år siden og venter lillepigen til April, vi har lige rundet de 9 år sammen i januar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Hvem?

natte88 skriver:

fra andet indlaeg

Ung mor = Enlig mor ?

Er 24, har to drenge med manden, som jeg også fortsat er sammen med og har da ikke planer om ændringer

Anmeld

26. februar 2011

mamalicious

Jeg har været sammen med min mand i 19 år !!  

Anmeld

26. februar 2011

Tvillingemor80

Jeg har 2 piger og er sammen med deres far på 5. år nu

Jeg er 20 år han bliver 26 på søndag

Anmeld

26. februar 2011

Loa

Fisenberg skriver:

har stemt ung og enlig selvom at jeg ikke føler mig som nogle af delene

jeg er 25 har en datter på 14mdr og har fået hende via kunstig befrugtning, så har jo ingen far til hende

jeg er singel men jeg føler ikke at jeg mangler noget, vi har det godt

og hvis jeg skulle få tid til en prins (på en hvid hest) en dag så kunne det da være dejligt men lige nu har jeg ikke

hvorfor bliver det altid lagt ud som om at det er en dårlig ting at være alene?? jeg nyder det

Det kan godt være det er et rigtig mærkeligt spørgsmål, men er det ikke meget ungt at blive kunstig befrugtet?Er ingen kritik eller noget, jeg er blot nysgerrig

Anmeld

26. februar 2011

millesofie

Loa skriver:

Det kan godt være det er et rigtig mærkeligt spørgsmål, men er det ikke meget ungt at blive kunstig befrugtet?Er ingen kritik eller noget, jeg er blot nysgerrig

jo det er det og er også blevet spurdt tit hvorfor jeg er blevet det så ungt...

men samme svar hver gang fordi jeg ikke kunne få børn selv uden hjælp og fordi jeg ikke endnu havde mødt bare en fyr som kunne være familie proteniale, og jeg ville godt have mange børn

nu ved jeg ikke så meget om jeg vil have MANGE børn men flere skal jeg da have, men vil da gerne have en far en dag til dem

jeg har ikke valgt MANDEN fra, jeg venter bare på ham (sammen med min datter)

men du spørg bare, jeg er vant til det og det gør ikke noget

god weekend

Anmeld

26. februar 2011

Loa

Fisenberg skriver:

jo det er det og er også blevet spurdt tit hvorfor jeg er blevet det så ungt...

men samme svar hver gang fordi jeg ikke kunne få børn selv uden hjælp og fordi jeg ikke endnu havde mødt bare en fyr som kunne være familie proteniale, og jeg ville godt have mange børn

nu ved jeg ikke så meget om jeg vil have MANGE børn men flere skal jeg da have, men vil da gerne have en far en dag til dem

jeg har ikke valgt MANDEN fra, jeg venter bare på ham (sammen med min datter)

men du spørg bare, jeg er vant til det og det gør ikke noget

god weekend

Årh ok  

Jeg var også bare nysgerrig, og dit svar lyder jo fornuftigt

Held og lykke med jagten på manden i dit liv

Anmeld

26. februar 2011

L-Mortil3

Jeg er ung mor på snart 24 år, med snart 2 dejlige drenge, far og jeg er lykkeligt gift

Anmeld

26. februar 2011

Kvindemin

Eva. skriver:

Det spørgsmål skulle alle spørges om..feks 5 år efter barnet er født...om man er ung eller ikek ung og man er sammen med faderen eller ej...jeg er helt overbevist om at de unge mødre i højere grad ender som enlige...

jeg er ung mor, 35 år og mor til en på 13 år og jeg blev alene med ham efter et år..

Jeg giver dig ret. Selvom man tror højt og helligt på det rosenrøde familieliv INDEN man for børn, så vent liiiige nogle år efter første barn er kommet - måske også andet barn

Det er ikke bare lige sådan, for et forhold, at få børn og en hverdag til at fungere.

Btw - så har Jeg børn på snart 4 år og en på 5 mdr. Er sammen med den kære farmand, og håber da det fortsætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.